حیرت دو دانشجو از شیء پرنده ناشناس شناور روی دریا + عکس

  • انتشار: ۱۷ سرطان ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 116271

تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

به تازگی تصویری که دو دانشجوی انگلیسی از یک شیء پرنده درخشان در کنار ساحل تهیه کرده اند خبرساز شده است. «متیو ایوانز» ۳۶ ساله به همراه دوستش در ساحل «دِوون» حضور داشتند که چهار چراغ نورانی بر فراز آب دریا توجه شان را به خود جلب کرد. لحظاتی بعد آن‌ها متوجه شی پرنده بزرگی شدند که روی آب دریا شناور بود. متیو بلافاصله با تلفون همراه خود تصویری از این شی پرنده درخشان تهیه کرد. بنا به گفته متیو این شیء سپس با سرعتی زیاد در دوردست ناپدید شد.

متیو در این باره گفت: «این شی مانند هوایپما حرکت نمی‌کرد. خیلی کند حرکت می‌کرد و دائما بالا و پایین می‌رفت و حدود ۱۰ ثانیه در نقطه‌ای در آسمان ثابت ماند. من فرصتی به دست آوردم تا بلافاصله با تلفون همراهم از آن تصاویری تهیه کنم. من دوربین تلفونم را در حالت زوم قرار دادم و چند عکس گرفتم. این شیء سپس با سرعت، دور و ناپدید شد. چراغ‌های آن بسیار درخشان بودند.»

انتشار این تصاویر با واکنش‌ها و نظریه پردازی‌های عجیب کاربران محلی همراه بود. برخی از کاربران این شیء را خورشید دانستند که بخشی از آن در پشت ابر‌ها پنهان شده است. برخی نیز آن را هواپیما یا کشتی و برخی دیگر آن را انعکاس نور خیابان قلمداد کردند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟