حکمتیار از مرحله‌ راکت زدن به حرف زدن تکامل یافته است!

  • انتشار: ۲۷ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 106719

امرالله صالح معاون نخست رییس جمهور در صفحه فیسبوکش بدون نام بردن مستقیم از حکمتیار نوشت: «از مرحله راکت زدن به حرف زدن تکامل نموده است؛ بگذارید بگوید، فکاهی های سیاسی خبر سازترند.»

صالح نوشت: باید وضاحت بدهم که دولت جهمهوری افغانستان نیاز به آوردن اسلحه بصورت مخفیانه و قاچاقی ندارد. دولت همیشه نیاز های تسلیحاتی اش را بصورت واضح و مشروع برآروده ساخته است و می سازد. تدارکات تسلیحاتی در صلاحیت های مقام ریاست جمهوری است و او مصلحت آخر را تعیین میکند که از کدام مرجع خریداری صورت گیرد.

تبصره دوم اینکه بیشتر ازچهل سال تلاش فرسایشی و افسرده کن توام با بغاوت، کودتاه، دسیسه، توطئه، جنگ و کشتار “موصوف” را به ارگ نرسانید.هیچ آدرس ضد افغانستان نیست که وی به آن مراجعه نکرده باشد. و در فرجام بازهم به ارگ نرسید. اما وقتی به بیرق ملی، قانون اساسی و نظام تمکین کرد به ارگ مهمانش کردند تا ساعاتی را در یک جمع بگذراند. آن ساعات را نیز ضایع ساخت و جریحه ایجاد کرد. حالا از مرحله راکت زدن به حرف زدن تکامل نموده است. این بخش را باید ارج بگذرایم. بگذارید بگوید. هرچه دلش است بگوید. فکاهی های سیاسی خبر سازترند.

این اظهارات درحالی مطرح می شود که گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی روز گذشته در سخنانی تهدید آمیز گفته بود اگر زندانیان این حزب فورا آزاد نشوند ارگ را محاصره و دولت را از قدرت ساقط می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟