حضور کوشنر و دختر ترامپ در پارلمان صهیونیستی/عکس

  • انتشار: ۲۰ میزان ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 122316

جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا دوشنبه به همراه همسرش ایوانکا ترامپ در جلسه افتتاحیه کمیسیون ویژه ترویج توافقنامه‌های عادی سازی روابط (توافقنامه ابراهیم) حضور یافتند.

روزنامه عبری زبان هاآرتص در این باره گزارش داد: هدف از نشست امروز توسعه توافقنامه‌های ابراهیم به رهبری “روث واسرمان لاند” عضو کنست از حزب “آبی – سفید” و “اویر اکونیس”، از حزب لیکود بود و آنها همچنین برای توسعه روابط اقتصادی و گردشگری با سایر کشورها تلاش خواهند کرد.

این رسانه همچنین نوشت: کمیسیون مذکور همچنین بر روی تدوین توافقنامه‌های برای آینده با سایر کشورها کار خواهد کرد.

جارد کوشنر در جریان این نشست از افراد مختلفی که در ترویج توافقنامه‌های عادی سازی روابط نقش داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

وی در این باره گفت: خاورمیانه شاهد یک تغییر خواهد بود و همکاری و تمرکز بر اقتصاد رویای ما برای صلح را به واقعیت تبدیل می‌کند.

کوشنر ادامه داد:  این توافقنامه‌ها “پارادایم جدیدی” در منطقه ایجاد می‌کند که نتایج آن می‌تواند بر اساس عملکرد رهبران کنونی بسیار متفاوت باشد.

در این نشست همچنین بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و مقاماتی از امارات و مراکش حضور داشتند.

کوشنر همچنین پیش از حضور در جلسه افتتاحیه کمیسیون مذکور به همراه ایوانکا ترامپ با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو کرد.

نتانیاهو در توییتی در این باره نوشت: از دیدار با دوستان عزیزمان خوشحال هستم.

منبع: ایسنا

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟