حساب کاربری رییس جمهوری آمریکا در توییتر به بایدن سپرده می شود

  • انتشار: ۱ قوس ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 99202

توئیتر با توجه به خودداری ترامپ ازپذیرش شکست انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، اعلام کرد کنترل حساب کاربری مختص به رئیس جمهوری آمریکا موسوم به @POTUS را ازدست ترامپ خارج و آن را در اختیار جو بایدن رئیس جمهوری منتخب این کشور قرار خواهد داد.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: توئیتر اعلام کرد که  حساب کاربری ویژه و رسمی مختص به رئیس جمهوری آمریکا موسوم به POTUS@ را در روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری در اختیار  دولت جدید بایدن قرار خواهد داد.

این گزارش می افزاید:  این حساب توئیتری یک حساب رسمی مختص ریاست جمهوری آمریکا است  و از حساب شخصی realDonaldTrump@ که ترامپ از آن به توئیت کردن می پردازد، کاملا جدا است.

«نیک پاسیلیو» (Nick Pacilio) سخنگوی شبکه اجتماعی توئیتر دراین باره به سی ان ان گفت: این موضوع شامل دیگر حساب های مربوط به کاخ سفید از جمله حساب رسمی «بانوی اول آمریکا» و همچنین حساب وزیر خارجه آمریکا نیز خواهد شد،

سخنگوی شبکه اجتماعی توئیتر در بیانیه ای اعلام کرد: توئیتر فعالانه آماده  انتقال حساب های توئیتری مرتبط به کاخ سفید در بیستم ماه ژانویه ۲۰۲۱میلادی است، همانگونه که این انتقال حساب های توئیتری ریاست جمهوری را در سال ۲۰۱۷ میلادی انجام دادیم، این روند با رایزنی نزدیک با سازمان ثبت و آرشیو ملی آمریکا صورت خواهد گرفت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟