حزب رفاه ملی افغانستان حمله تروریستی به مراکز اموزشی غرب کابل را محکوم کرد

  • انتشار: ۳۱ حمل ۱۴۰۱
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 129754

حزب رفاه ملی افغانستان حمله تروریستی به مراکز اموزشی در غرب کابل را محکوم کرد.

در بیانیه این حزب آمده است: حزب رفاه ملی افغانستان این جنایت هولناک و غیر انسانی تروریست ها را به شدت محکوم می نماید و آنرا نشانه ی توحش و درنده خویی تروریست های وهابی،سلفی و تکفیری های مزدور میداند و از گروه طالبان که قدرت و حکومت را به دست دارند میخواهد جلوی کشتار و قتل عام شیعیان و هزاره های مظلوم و بی دفاع را بگیرد و نگذارد بیش از این خون مردم بی دفاع و بی گناه ما به زمین ریخته شود و مردم ما قربانی جنگ های نیابتی امریکا گردند.

این بیانیه افزوده است: مردم افغانستان مردم صبور،غیرتمند و با عزت هستند و اگر صبر مردم تمام شود و این حمله های تروریستی، ظلم و بی عدالتی دوام کند و ملاهای بیسواد، اجیر و معلوم الحال مانند مجیب الرحمن انصاری ها فتنه گری و تفرقه اندازی کنند، مردم افغانستان و احزاب سیاسی بیش از این نسبت به سرنوشت خویش بی تفاوت نخواهند ماند و تصمیم لازم را خواهند.

منطقه هزاره‌نشین غرب شهر کابل دیروز گواه سه انفجار پیاپی بود. در این انفجارها، دانش‌آموزان یک مکتب دولتی و یک مرکز آموزشی هدف قرار گرفته‌اند.

منابع رسمی تا کنون آمار نهایی تلفات این انفجارها را اعلام نکرده‌اند، اما آمارهایی که از شفاخانه‌ها به دست آمده، نشان می‌دهد که دستکم در این حملات بیش از ۳۰ نفر شهید و یا زخمی شده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟