تفاوت های ریزه گل و بی بی گل

  • انتشار: ۴ قوس ۱۳۹۳
  • سرویس: بازار شایعات
  • شناسه مطلب: 1267

مهدی ثاقب نوشت:

– ما یک ریزه گل در ولایت فراه داریم که به انتقام خون پسرش 25 طالب را کُشت و یک بی بی گل داریم که خانم رییس جمهورمان است و در ارگ ریاست جمهوری حتی یک طالب را ندیده است.

– ریزه گل شصت سال پیش ریزه بود و حالا بزرگ شده است اما بی بی گل در ابتدا رولا بود و بعد طی یکسری آزمایشات سیاسی بعد از شصت سال تبدیل میشود به بی بی گل.

– بی بی گل در یک جایی مثل ارگ ریاست جمهوری با دهها بادیگارد و محافظ و آشپز زندگی میکند اما ریزه گل در یک پوستۀ نظامی با دختر و عروسش تفنگ بدست علیه طالبان میجنگند.

– پسر ریزه گل را طالبان کُشت و بیرحمانه جلو چشمان مادرش از بین برد و دخترش هم حالا عیله طالبان میجنگد اما طارق غنی و مریم غنی فرزندان بی بی گل در امریکا و کشورهای غربی راحت زندگی میکنند و نمیدانند که طالب یعنی چی؟ پوشیدنی است یا خوردنی؟

– بی بی گل شوهری دارد که رییس جمهور است و این رییس جمهور وعده داده بود که پسر ریزه گل توسط طالبان کشته نشود اما ریزه گل شوهر ندارد و شوهر ریزه گل عمرش را داد به شوهر بی بی گل و خود ریزه گل به جای گوش دادن به وعده های شوهر بی بی گل تفنگ گرفته و علیه طالبان؛ حکومت ایجاد کرده است.

– در تمام رسانه های داخلی و بین المللی روی مفهوم نام بی بی گل هزاران تبصره و تحلیل و مقاله و سمینار صورت گرفت اما نام ریزه گل را تا حالا هیچ کس به گوشش نشنیده است.

– و در مجموع مدال افتخار، جایزۀ نوبل، مدال میر مسجدی خان و دهها مدال و جایزۀ دیگر را بی بی ها و شوهران بی بی های دیگران میگیرند و ریزه گل منتظر این است که مرمی های تفنگش را چگونه به قلب دشمن وارد کند تا چند روز دیگر را با عروس و دختر و نواسه هایش بیشتر زندگی کنند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟