تصاویری که با دیدن آن ها به وحشت خواهید افتاد

  • انتشار: ۱۷ جوزا ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 114328

ترس، بخشی از زندگی بشر را تشکیل داده که همواره در فرصت های گوناگون با وی همراه است. اما این مقوله با وجود ترسناک بودن، جذاب نیز هست. به همین خاطر، شاید برایتان جالب باشد تا عکس هایی را ببینید که پس از چاپ و انتشار، داستان های وحشتناکی را نمایان ساخته اند. برای این منظور در ادامه با ما همراه باشید.

راز خانواده کوپر هنوز هم کشف نشده است. عکسی که در بالا مشاهده می کنید، در جشن خرید خانه نو این خانواده گرفته شده است. زمانی که آن ها این تصویر را ثبت می کردند، همه چیز عادی به نظر می رسید. اما همان طور که می بینید، مردی در گوشه سمت راست تصویر در حال افتادن از سقف است و این واقعیت را نمی توان انکار کرد.

این ویدئو در زمان انتشار خود میلیون ها بار توسط کاربران سراسر جهان دیده شد و بحث ها و مناظره های بسیاری نیز پیرامون آن وجود داشت. بحث در این رابطه بود که آیا این صحنه زلزله است یا کلاهبرداری؟ اما پاسخ بسیار ساده تر از این حرف ها بود؛ ویدئوی یاد شده یک آگهی بازرگانی برای فیلم کشور مالزی به نام Bangunan بوده است.

این یکی از ترسناک ترین و البته بحث برانگیزترین تصاویر ترسناک تاریخ است که در آن روح دیده می شود. گفته می شود که روح موجود در عکس، خانم «دوروتی والپول» است که به نام «خانم قهوه ای» شهرت داشته. داستانش هم این است که گویا همسر این خانم به او شک می کند که در حال خیانت کردن به اوست. به همین خاطر، خانم قهوه ای را برای تمام عمر در سالن رینهام زندانی و حبس می نماید. پس از مرگ دوروتی، گزارش های متعددی از دیده شدن روح وی منتشر می شد.

این عکس بسیاری از بیننده ها را ترسانده. همان طور که می بینید، در بالای سر بیمار یک دیو رقصان وجود دارد. البته گفته شده که این دیو فقط یک توهم بصری است و واقعیت ندارد. توجیه شان نیز این بوده که پای دیو در واقع همان پای بیمار است و آن چه ران هیولا تصور می شود، دستگیره تخت است. سر این موجود خیالی هم زباله های پزشکی است که در آن قسمت از اتاق انبار شده اند.

این عکس از تانکر نفت در سال ۱۹۲۴ میلادی گرفته شده است. فرضیه های گوناگونی در  رابطه با چهره های موجود در آب وجود دارد. برخی معتقدند که این چهره ها به جیمز کورتنی و مایکل میهان تعلق دارند که در یک تصادف وحشتناک اتومبیل جانشان را از دست داده اند.

این عکس در سال ۱۹۶۲ میلادی گرفته شده و هیچ کسی واقعی یا دروغین بودن آن را تایید نکرده است. اما در همین راستا، در سال ۱۹۷۸ میلادی، سازمان اطلاعات مرکزی، صدها مدرک دال بر  وجود سفینه های فضایی منتشر کرد که این عکس هم در میان آن ها به چشم می خورد.

این عکس در سال ۱۹۵۹ میلادی توسط مابل چینری گرفته شده است. او و همسرش در مسیر رفتن به مراسم خاکسپاری مادرش بودند که این عکس را می گیرند. اما پس از چاپ عکس متوجه می شوند که مادر درگذشته شان در صندلی عقب اتومبیل نشسته است. فرضیه های متعددی در رابطه با این عکس وجود دارد. اما هنوز دلیل اصلی آن کشف نشده است.

این عکس در پایگاه ناوگان نظامی در سومرست در انگلستان در سال ۱۹۸۷ میلادی گرفته شده است. این خانم هنگام گرفتن عکس تنها بوده. اما گفته که در آن روز، علیرغم گرمای هوا به شدت احساس سرما داشته است. تا اینکه پس از چاپ عکس متوجه می شود فرد دیگری نیز در کنارش در تصویر وجود دارد. هنوز هیچ مدرکی دال بر واقعی یا جعلی بودن این عکس وجود ندارد.

فردی که برای دعا کردن به کلیسای نیوبای در یورکشایر شمالی در کشور انگلستان رفته بوده، از محراب عکس می گیرد. اما پس از چاپ عکس، متوجه می شود یک روح در آن جا حضور داشته است. محققان و کارشناسان واقعی بودن این عکس را تایید کرده اند و گفته اند که هیچ گونه دستکاری در آن صورت نپذیرفته است.

ادعاهای زیادی وجود داشت که می گفت این عکس در جشنواره پارانرمال ژاپن گرفته شده است. اما ویدئوی موجود از این مراسم ثابت کرده که این عکس جعلی است و این دختر در حالتی عادی در حال لبخند زدن است.

منبع: روزیاتو

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟