تست اشتراک گذاری لینک برای کاربران عادی اینستاگرام

  • انتشار: ۹ سرطان ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 115884

مدتی است که اینستاگرام اشتراک گذاری لینک در استوری را برای تعداد محدودی از کاربران خود ایجاد کرده است. شرایط اشتراک گذاری لینک به این صورت است که حساب کاربر باید توسط اینستاگرام تأیید شده یا از ۱۰ هزار دنبال کننده عبور کرده باشد. فقط در این دو صورت است که کاربر می‌تواند یک لینک کشویی در استوری خود قرار دهد.

ویژگی جدیدی که کاربران منتظرش بودند

اینستاگرام به تازگی اعلام کرد که آزمایشی را شروع کرده که به زیر مجموعه کوچکی از کاربران امکان اشتراک گذاری یک لینک از طریق استوری را می‌دهد. اما اینکه آیا این پلتفرم در نهایت به همه کاربران اجازه می‌دهد از این طریق لینک‌ها را به اشتراک بگذارند یا خیر هنوز مشخص نیست.

ویشال شاه، رئیس محصول اینستاگرام گفت: هدف از این کار پیگیری انواع لینک‌های ارسال شده توسط افراد و همچنین اطمینان از عدم استفاده از این ویژگی برای ارسال هرزنامه و اطلاعات نادرست است. امید این است که اینستاگرام امکان دسترسی به وب سایت‌های خارج از این پلتفرم را با استفاده از لینکی که در استوری ارائه می‌شود فراهم کند. این هدفی است که ما می‌خواهیم به آن برسیم.

اینستاگرام به تازگی قابلیت‌های جدید دیگری نیز آزمایش کرد. همیشه به نظر می‌رسید که اینستاگرام هرگز به کاربران اجازه اشتراک گذاری محتوا از طریق رایانه را نمی‌دهد، اما هفته گذشته این موضوع تغییر کرد و این پلتفرم آزمایش امکان اشتراک گذاری محتوا از طریق وب را برای بعضی از کاربران آغاز کرد. همزمان با این آزمایش، اینستاگرام آزمایش دیگری را هم آغاز کرد تا ببیند کاربران به پست‌های پیشنهادی که در صفحه اصلی اینستاگرام می‌بینند چه واکنشی خواهند داشت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟