ترسناک ترین مکان هایی که به آن پا نخواهید گذاشت

  • انتشار: ۲۵ جوزا ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 114902

مکان‌هایی در گوشه و کنار دنیا قرار دارند که می‌توانند هر فردی را به وحشت بیندازند و به کابوس شبانه تبدیل شوند. برخی از این مکان‌ها شجاعت شما را به چالش می‌کشند و بعد از دیدن تصاویر آن‌ها شاید آرزو کنید که هیچ گاه به این مکان‌ها قدم نگذارید.

تابوت‌های معلق ساگادا، فیلیپین

ساگادا روستایی کوچک در جزیره لوزون، واقع در کشور فیلیپین است. در این روستا نکته قابل توجه شکل دفن مردگان است، به این صورت که تابوت مردگان از صخره آویزان شده است. افراد محلی بر این عقیده هستند که هرچه تابوت یک فرد در ارتفاع بیشتری قرار داشته باشد به بهشت نزدیک‌تر است.

شهر مردگان، روسیه

روستای دارگوس که در اوستیای جنوبی واقع شده است متعلق به کشور روسیه است. نمای این روستا بسیر دلنشین است، اما نکته ترسناک در این روستا این است که تمام خانه‌های آن متروکه است و جسد صاحبان آن‌ها با تمام وسایلشان بدون دفن شدن در این خانه‌ها قرار دارد.

جزیره مار، برزیل

جزیره ایل‌ها دا کویمادا گرانده، که به جزیره مار معروف شده است بدون شک یکی از کشنده‌ترین و ترسناک‌ترین مکان‌های دنیا است. این جزیره کاملا با درخت پوشیده شده است و در این جزیره انواع مختفی از مار‌های سمی وجود دارند. به معنای دقیق‌تر در هر متر مربع از این جزیره ۶ مار وجود دارد.

دخمه‌های پر از اسکلت پاریس، فرانسه

از پایان قرن ۱۸ میلادی تا کنون باقی مانده جسد ۶ میلیون انسان در تونل و گودال‌های پیچ در پیچی در زیر شهر پاریس دفن شده است. تخمین زده می‌شود که طول تمامی این تونل‌ها ۱۸۷ تا ۳۰۰ متر باشد.

جزیره عروسک ها، مکزیک

جزیره‌ای متروکه، که بیش از ۱۰۰۰ عروسک از درختان آن آویزان شده است. مردم معتقدند در سال ۱۹۵۰ یک فرد ولگرد شروع به جمع آوری عروسک‌های دور انداخته می‌کند و آن‌ها را از درختان این جزیره آویزان می‌کند. علت این کار او نیز این بوده است که برای آرامش روح دختربچه‌ای که آب‌های آن حوالی غرق شده است این کار را انجام داده است. این فرد نیز در سال ۲۰۱۱ در همان آب‌ها غرق شده است.

منبع:طلا

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟