ترامپ: نمی‌خواهم وزیر بهداشت را اخراج کنم

  • انتشار: ۸ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 84464

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد قصدی برای اخراج الکس آزار، وزیر بهداشت آمریکا ندارد و اخبار رسانه‌ها در این باره جعلی هستند.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری نوشت: گزارش‌ها درباره اینکه من قصد دارم الکس آزار، وزیر بهداشت آمریکا را اخراج کنم، جعلی است. رسانه‌های انتشاردهنده اطلاعات نادرست، این را می‌دانند؛ اما از روی استیصال به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند. آنان حتی هرگز برای کسب اطلاع تماس نگرفته‌اند. الکس، کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد.

ترامپ در توییتی دیگر با اشاره به انتقادهای فاکس نیوز از عملکرد او و دولتش نوشت: نمی‌دانم چه اتفاقی دارد می‌افتد. آن‌ها (فاکس نیوز) دارند از حرف‌های دموکرات‌ها خوراک می‌گیرند و بدون هیچ تحقیق و تاملی دارند این حرف‌ها را به کار می‌برند.

ترامپ نوشت: آن‌ها فراموش کردند اخبار سی‌ان‌ان جعلی است. ام‌سی‌دی‌ان‌سی (کامکست) اجازه نخواهد داد، فاکس نیوز حتی یک مقدار کمی در مناظره‌های کم ارزش دموکرات‌ها شرکت کند.

وی افزود: حتی دموکرات‌های چپ تندرو که دموکرات‌های هیچ کاره هستند به حرف فاکس نیوز می‌خندند. هیچ احترامی برای افراد فاکس نیوز قائل نیستند، اما فاکس نیوز تلاش می‌کند به لحاظ سیاسی جور دیگری رفتار کند.

این در حالی است که بنا به اعلام فرماندار میشیگان، توصیه غیرعلمی رئیس‌جمهور آمریکا برای درمان بیماری کرونا باعث مسمومیت بسیاری از ساکنان این ایالت شده است.

رئیس‌جمهور آمریکا که روز جمعه قصد داشت کاهش در میزان ابتلا به کرونا را طی هفته گذشته بویژه در ایالت‌های نیویورک و لوئیزیانا برجسته کند، در توصیه مرگباری برای درمان بیماری کووید-۱۹ پیشنهاد کرد که بیماران برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن خود، مواد ضدعفونی را بخورند و یا آنکه آن را تزریق نمایند!

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟