ترامپ بالاخره مجبور به استفاده از ماسک شد

  • انتشار: ۲۲ سرطان ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 89081

به نقل از هیل، در حالی که تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان از کاهش چشمگیر میزان رضایت از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهورآمریکا در کنترل شیوع گسترده ویروس کرونا دارد، ترامپ که به دلیل جدی نگرفتن توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با این بیماری نیز هدف انتقادات فراوانی قرار گرفته است، بالاخره مجبور به استفاده از ماسک شد.

در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا بر اساس تصاویری از که حضور ترامپ در مرکز درمانی نظامی والتر رید واقع در ایالت مریلند منتشر شده است، او بالاخره مجبور به استفاده از ماسک در انظار عمومی شده است.

بر این اساس، وی برای ملاقات با کادر درمانی و نظامیانی که در پی فعالیت در مراکز بهداشتی و رسیدگی به بیماران، به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، به این مرکز درمانی رفت.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از ورود به این مرکز درمانی، به خبرنگاران گفته بود مهم است که در بیمارستان از ماسک استفاده شود و احتمالا خودش نیز این کار را انجام خواهد داد.

بر اساس گزارشات تا شامگاه روز گذشته بیش از ۳ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از این تعداد نیز بیش از ۱۳۴ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟