ترامپ آغاز روند انتقال قدرت به جو بایدن را پذیرفت

  • انتشار: ۴ قوس ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 99513

دونالد ترامپ که بالاخره پس از دو هفته با آغاز به کار تیم انتقال قدرت به دولت جدید موافقت کرد، به تکرار ادعای تقلب در انتخابات و توجیه اقدام خود پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا که ساعاتی پیش به اداره خدمات عمومی برای آغاز روند انتقال قدرت مجوز داد، در پیامی توئیتری نوشت: مجاز بودن اداره خدمات فدرال برای همکاری مقدماتی با دموکرات‌ها چه ارتباطی با ادامه پیگیری پرونده‌های مختلف ما در مورد فاسدترین انتخابات تاریخ سیاسی آمریکا دارد؟ ما با سرعت کامل رو به جلو می‌رویم. هرگز تسلیم آرای جعلی و سیستم شمارش آرا نخواهیم شد.

ترامپ ساعاتی پیش طی پیامی که پذیرش تلویحی نتیجه انتخابات از آن برداشت می شود، اعلام کرد من در راستای منافع کشورم، به اداره خدمات عمومی آمریکا دستور آغاز روند انتقال قدرت را داده ام.

رسانه‌های آمریکا بامداد سه‌شنبه گزارش دادند «سازمان خدمات عمومی آمریکا» در نامه‌ای که به رویت ای‌بی‌سی‌نیوز رسیده  به «جو بایدن» اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال قدرت به دولت جدید است. چرا که به نظر می‌رسد بایدن در انتخابات برنده شده باشد. امیل مورفی، رئیس‌ این سازمان نیز به بایدن گفته است می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟