بسته شدن یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی و ممانعت از انتقال مجروحان

  • انتشار: ۱۹ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 112439

شبکه خبری قدس در توئیتی از بسته شدن «باب الاسباط» ورودی شمالی مسجدالاقصی و یکی از درب‌های قدیمی شهر قدس، در پی درگیری های شدید با نیروهای رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی خبر داد.

صفحه کاربری القسطل نیز در توئیتر به نقل از هلال احمر قدس نوشت: شماری از فلسطینیان در مسجد الاقصی مجروح شده‌اند و نیروهای ما در حال رسیدگی به آنها هستند اما به سبب بسته شدن باب الاسباط و جلوگیری از ورود و خروج افراد، امکان انتقال مجروحان به بیمارستان وجود ندارد.

سازمان هلال احمر فلسطین پیشتراز زخمی شدن ۹۰ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در اطراف مسجد الاقصی خبر داده بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی علاوه بر درگیری با فلسطینیان در باب الاسباط، با جوانان فلسطینی در ورودی مسجد الاقصی واقع در منطقه باب العامود نیز درگیر شدند.

شبکه تلویزیونی المسیره نیز به نقل از منابع فلسطینی از شلیک یک فروند موشک از شرق خانیونس به سوی شهرک صهیونیستی اشکول خبر داد.

همچنین شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک راکت از نوار غزه، یکی از مقر‌های حماس را در جنوب نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داده است.

همچنین توپخانه رژیم صهیونیستی یکی از مقرهای مقاومت را در شرق دیر البلح در مرکز نوار غزه هدف دو گلوله قرار داد.

این شبکه به نقل از وزارت امور خارجه تونس اعلام کرد از شورای امنیت خواسته است روز دوشنبه برای بررسی تنش آفرینی‌های رژیم اشغالگر در اراضی فلسطینی نشست فوق العاده برگزار کند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، فلسطین از اردن و قطر خواست نشست فوق العاده اتحادیه عرب در سطح وزرای امور خارجه به جای نشست با حضور هیئت های نمایندگی برای بررسی تحولات قدس اشغالی برگزار شود. قطر موافقت خود را با این پیشنهاد فلسطین اعلام کرد. قرار است نشست فوق العاده اتحادیه عرب روز دوشنبه این هفته برگزار شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟