برخی زندانیان آمریکایی عمدا کرونا می‌گیرند تا از زندان آزاد شوند

  • انتشار: ۲۳ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 85667

طبق گفته پولیس شهر لس‌آنجلس آمریکا، زندانیانی در ایالت کالیفرنیا، تلاش می‌کنند با استفاده از لیوان‌ها به طور مشترک، خود را به ویروس کرونا مبتلا کنند تا بدین منظور خود و دیگران را از زندان آزاد کنند.

به گزارش فارس، «الکس ویلانووا»، پولیس شهر لس‌آنجلس، امروز اعلام کرد برخی زندانیان در یکی از زندان‌های ایالت کالیفرنیای آمریکا تلاش می‌کنند از لیوان‌های شخصی خود به طور مشترک استفاده کنند که خود را به ویروس کرونا مبتلا کنند تا در نتیجه زندانیان دیگر و خودشان آزاد شوند. به گفته وی، تاکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این زندان در هفته جاری ۲۱ نفر بوده‌ است.

کلانتر شهر لس آنجلس در این باره گفت: «این موضوع ما را آزار می‌دهد که افرادی چنین بلایی را به عمد سر خود می‌آورند تا ما را مجبور کنند، زندانیان بیشتری را از زندان آزاد کنیم. که البته ما این کار را نخواهیم کرد.»

وبگاه سی‌ان‌ان، در ویدئویی که امروز منتشر کرد، زندانیانی را نشان می‌دهد که در تلاش هستند خود را به روش‌های مختلف، از جمله استفاده از لیوان‌های شخص یکدیگر به طور مشترک، به ویروس کرونا مبتلا کنند.

برخی از مقامات پولیس کالیفرنیا نیز شاهد بوده‌اند که این زندانیان قبل از انجام تست کرونا، آبجوش می‌نوشیده‌‌اند تا دمای بدن خود را افزایش دهند.

بر اساس گزارش سی‌ان‌ان، در این هفته تا کنون ۲۱ زندانی تست کرونای مثبت داشته‌‌اند.

سی‌ان‌ان در ادامه خبر داد، مقامات پولیس کالیفرنیا در حال پیگیری قانونی آن افرادی هستند که به عمد ویروس کرونا را پخش می‌کنند.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که چند ماه است، زندانیان از زندان‌های آمریکایی به دلیل شیوع ویروس کرونا آزاد می‌شوند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟