تبلت ارزان قیمت سامسونگ به بازار می آید

  • انتشار: ۲۷ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 64302

سامسونگ برای تصاحب سهم بیشتری از بازار تبلت ها و عقب زدن آی پد یک مدل تبلت ارزان و یک تبلت قدرتمند رقیب آی پد تولید کرده است.

به نقل از آسین ایج، در حالی که توجه بسیاری از علاقمندان دنیای فناوری معطوف به تولید گوشی گلکسی نوت ۱۰ توسط سامسونگ است، این کمپنی دو تبلت جدید سری گلکسی تب به نام‌های A ۸.۰ ۲۰۱۹ و Active Pro تولید کرده است.

تابلت A ۸.۰ ۲۰۱۹ که مدل اقتصادی‌تری است دارای نمایشگر ۸ اینچی با دقت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بوده و در آن از پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۹ کوالکوم استفاده شده که متشکل از پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای ARM Cortex-A۵۳ و پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۴ است.

دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۹ پای از جمله دیگر ویژگی‌های این تبلت است.

به نوشته مهر،باید توجه داشت که قیمت این تبلت احتمالاً بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دالر است و بنابراین در آن خبری از قلم اس – پن، حسگر اثر انگشت و فناوری ان اف سی نیست.

اما مدل Active Pro که مدل گران قیمت تر و قدرتمندتری است ضد گرد و غبار و ضد آب است و دارای نمایشگری است که احتمالاً بزرگتر از مدل ۸ اینچی قبلی است.

در مورد ویژگی‌های فنی این تبلت فعلاً اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما گفته می‌شود سامسونگ آن را با هدف رقابت با آی پد اپل تولید می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟