با این App ذخیره باتری گوشی خود را دو برابر کنید! (اندروید)

  • انتشار: ۲۹ عقرب ۱۳۹۳
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 964

خیلی خوب می‌شد اگر دکمه‌ای بود که با فشار دادن آن بر ‌گوشی هوشمند خود، می‌توانستید عمر باتری آن را دو برابر، سه برابر یا حتی چهار برابر کنید. این طور نیست. البته ما مطمئن نیستیم که چهار برابر عمر بیشتر باتری یک امر قطعی است؛ اما صحبت ما این است که آن دکمه، وجود دارد.

روشن بودن و اخیراً آنلاین بودن در هر جا و هر زمانی، از ویژگی‌های بارز گوشی‌های هوشمند است. آن چیزی که ما از گوشی‌های هوشمند می‌خواهیم همین است؛ اما این موضوع یک نتیجه ناخواسته دارد که عبارت است از کاهش سریع ذخیره باتری.

در نتیجه این موضوع، App‌های بسیاری برای مقابله با این امر و افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند طراحی شده ‌که یکی از بهترین آن‌ها، JuiceDefender است.

443987_107

کار این ابزار این است که نرم‌افزار‌ها و سایر ابزارهای دیگر‌ را که باتری گوشی هوشمند شما را به شدت مورد استفاده قرار می‌دهند، مدیریت می‌کند. این ابزار‌ها شامل WiFi و ۳G/۴G، بلوتوث و مانند آن است.

کار این ابزار بلافاصله بعد از نصب آن آغاز می‌شود. از پنج تنظیم پیش‌فرض برخوردار است و به سادگی امکان انتخاب از بین آن‌ها وجود دارد که هر یک تا حدی مشخص، عمر باتری شما را افزایش می‌دهد؛ اما خود کاربران نیز قادر به دخل و تصرف در تنظیمات برنامه‌ها هستند که واسط کاربری زیبا و ساده این ابزار به همراه قدرت شخصی‌سازی آن، این امکان را فراهم کرده است.

443989_824

از قابلیت‌های این ابزار می‌توان موارد زیر را برشمرد؛

ـ داشتن پنج پروفایل از پیش تنظیم شده برای بهبود ذخیره باتری.

ـ واسط کاربری بسیار ساده و خلاقانه بدون هیچ تبلیغاتی به همراه دو ویجت

ـ تنظیم فعالیت CPU بسته به نوع استفاده کاربر و وضعیت گوشی

ـ فعال/غیرفعال کردن خودکار بسیاری از ابزارهای گوشی بر حسب نیاز.

ـ کنترل دسترسی شبکه برای برخی از App‌های دیگر

البته باید گفت، در نسخه رایگان این ابزار، تنها یکی از پروفایل‌های پیش‌فرض یعنی Default فعال است و برای فعال کردن سایر پروفایل‌ها باید اقدام به خرید نرم‌افزار کرد؛ اما خود کاربران قادر به تنظیم حرفه‌ای همین یک پروفایل نیز هستند.

 

443988_914

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟