ایجاد سهولت در توزیع جواز ساختمانی از سوی شاروالی طالبان در کابل

  • انتشار: ۱ جوزا ۱۴۰۲
  • سرویس:
  • شناسه مطلب: 139710

شاروالی طالبان در کابل برای رشد معیاری و اقتصادی شهرکابل و ایجاد اشتغال زایی در توزیع جواز ساختمانی سهولت فراهم کرده است تا شهروندان، ساختمان معیاری ساخته و زمینه سرمایه‌گذاری مصوون ایجاد گردد.

شاروالی طالبان در کابل گفته است که اخیراً برای شهروندان که اقدام به اعمار ساختمان نموده اند؛ جواز ساختمانی توزیع گردیده است و کار آنان قانونی بوده و تحت نظارت مسوولان شاروالی کابل قرار دارد.

به گفته شاروالی کابل اکنون سطح تخلفات ساختمانی در سطح شهر نسبت به هر زمانی دیگر کاهش یافته است و اخیراً مسوولان ریاست کنترول ساختمان‌های اساسی شاروالی کابل از ده‌ها مورد تخلفات ساختمانی جلوگیری نموده اند.

شاروالی کابل می‌گوید که:«شهروندان که می‌خواهند ساختمان اعمار نماید؛ مطابق به جواز ساختمان، قوانین شهری و شرایط تعیین شده سهولت فراهم شده است.»

شاروالی کابل می‌افزاید که شرایط اعمار ساختمان در ساحات پلانی با غیر پلانی متفاووت بوده که پس از طی مراحل اسناد به آنها اجازه اعمار ساختمان داده می‌شود.

شاروالی کابل دراین باره می‌گوید که:«هیچ شخصی حکمی و حقیقی نمی‌تواند که بدون مجوز به اعمار ساختمان دست بزند، در صورت تخلف با برخورد قانونی روبرو خواهند شد.»

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟