انواع انتحاری ها در کشورهای مختلف

  • انتشار: ۹ قوس ۱۳۹۳
  • سرویس: بازار شایعات
  • شناسه مطلب: 1387

مهدی ثاقب نوشت:

امریکا: شبکۀ انتحاری در افغانستان است؛ بصورت عاجل دو صد هزار نیرو به افغانستان فرستاده میشود.

اسرائیل: شبکۀ انتحاری از طرف ایران است باید به لبنان حمله کرد و عوامل ایرانی در افغانستان شناسایی و از بین برده شوند.

ایران: شبکه تروریستی از سوی اسرئیل و استکبار جهانی برای خنثی شدن برنامه هسته ای ماموریت یافته تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند؛ فعلا در خاک افغانستان موضع گرفته اند و باید علیه شان یک مظاهرۀ افغانی صورت بگیرد.

پاکستان: عامل انتحاری از طرف هند در خاک افغانستان است؛ چیزی هندی ها در افغانستان باید کشته شوند.

هند: عامل انتحاری پاکستانی ها هستند و جنگ نیابتی باید در افغانستان صورت بگیرد؛ جامو وکشمیر حوصلۀ این بازی زرگری را ندارند.

روسیه: شبکه های انتحاری در افغانستان از سوی غربی ها برای تضعیف روسیه صورت میگیرد باید یک جنگ سرد دیگر در افغانستان راه اندازی کنیم.

چین: عوامل انتحاری در معادن افغانستان کار رقبای اقتصادی ما در غرب است؛ جنگ ما در افغانستان جنگ تجارت است؛ بکشید هر چقدر دوست دارید جمعیت ما بالای یک میلیارد است.

انگلیس: عوامل انتحاری فقط در افغانستان وجود دارد و مخصوصا در هلمند؛ ما یک لشکر سرباز در زمین های خشخاش ارسال میکنیم تا با تروریزیم در افغانستان مبارزه کنند.

……………………………………………………………

افغانستان: ما از برادران فریب خورده و ناراضی خود خواهش میکنیم، التماس میکنیم؛ درخواست مینماییم که لطف کنند دیگه خودشان را نکفانند؛ بد است خوب نست، فرزندان تان یتیم میشوند و زنان تان بیوه؛ التماس میکنیم بیایین آشتی کنیم ما برایتان لُنگی، چپن، زن و پول میدهیم؛ کار و بار هم خواستید ما در خدمت هستیم…..

افغانستان اصلا جور نمیشود…. تا صد سال دیگه هم همی رقمی اس…. بیادر هنوز زنده استی؟…. چند دهشت افکن و فاتل و انتحاری به دستور رییس جمهور از زندان آزاد شدند تا دوباره به شغل شرافتمندانۀ انتحاری برگردند…. یک دختر کشته میشود؛ در رسانه ها منتشر میگردد، در فیسبوک لایک و کامنت میخورد ، دولتمردان میروند خانۀ فامیل دختر برای دلجویی و باز هم اعتراض….

گرمب، گرمب…. یک انفجار دیگر… خواست خداست؛ مشیّت الهی است… او بیادر بچیم تازه نامزاد شده بود…. گرمب.. گرمب… و انفجاری دیگر…..

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟