انتقاد دوباره اوباما از ترامپ

  • انتشار: ۲۸ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 86044

«باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که بعد از ورود «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به کاخ سفید در برابر انتقادهای او سکوت اختیار کرده بود روز شنبه برای دومین بار در روزهای اخیر از ترامپ انتقاد کرد.

به نوشته سی‌ان‌ان، اوباما در یک گفت‌وگوی مجازی با فارغ‌التحصیلان دانشگاهی گفت «افراد مسئول» ظاهراً نمی‌دانند که دارند چه کاری انجام می‌دهند.  

اوباما گفت: «این بیماری همه‌گیر سرانجام همه پرده‌ها را کنار زده و نشان داده بسیاری از افراد مسئول نمی‌دانند دارند چکار می‌کنند. بسیاری از آنها حتی تظاهر به اینکه مسئول هستند هم نمی‌کنند.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد: «دنیا بهتر خواهد شد و این به عهده شما است.»

باراک اوباما هفته گذشته هم از مدیریت «دونالد ترامپ» در بحران همه‌گیری ویروس کرونا انتقاد کرد و مدیریت دولت ترامپ را «هرج ومرج و فاجعه مطلق» توصیف کرده است.

او  همچنین از ساکن فعلی کاخ سفید و دستیاران او بابت دامن زدن به تنش‌های فرقه‌ای در سراسر آمریکا انتقاد کرد. اوباما گفت این اقدامات باعث شده تلاش‌ها برای کاستن از شمار مبتلایان به کرونا در سراسر آمریکا با مانع مواجه شوند. 

به نوشته تسنیم؛ اوباما در سال‌های گذشته در برابر انتقادهای گزنده دونالد ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید سکوت اختیار کرده است. او اما اکنون، در بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی ترجیح داده انتقاد از ترامپ را از سر بگیرد. اوباما از «جو بایدن»، معاون سابق خود که در حال حاضر رقیب انتخاباتی اوباما است هم حمایت کرده است. 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟