انتقاد تند عبدالله از غنی؛ مردم افغانستان تحمل یک گروه تقلب کار و دورغگو را ندارند

  • انتشار: ۳۰ اسد ۱۳۹۸
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 68547

عبدالله رییس اجراییه حکومت طی سخنانی در گردهمایی کمپاینی خود در کابل، رییس جمهور غنی را به سوءاستفاده از امکانات دولتی در مبارزات انتخاباتی متهم کرد و گفت، مردم افغانستان دیگر تحمل یک گروه تقلب کار و دورغگو را ندارند.

عبدالله بیان داشت: امروز بی اعتمادی بین مردم و حکومت، حکومت و نیروهای امنیتی به حدی است که وقتی رییس جمهور از قطعات خاص ارتش ملی دیدن می‌کند حتی سوزنک سلاح‌ها نیز کشیده می‌شود.

او با اشاره به حمله انتحاری دو شب قبل در یک مراسم عروسی در کابل  گفت،گروه‌های جنایت کار تحت نام‌های مختلف جان مردم ما را می‌گیرند گاهی طالب و گاهی هم داعش.

رییس اجراییه در بخشی از سخنان خود رییس جمهور غنی را به سوءاستفاده از امکانات دولتی در مبارزات انتخاباتی متهم کرده گفت: امروز همه مردم افغانستان از یک تیم انتخاباتی شکایت دارند او تیم هم مشخص است.

وی، شریک قدرت خود را دورغگو و تقلب کار خواند و افزود: مردم افغانستان دیگر تحمل یک گروه تقلب کار و دورغگو را ندارند بلکه خواستار صداقت و راستگویی هستند.

عبدالله با اشاره به قضایای آزادی خلیل الله فیروزی عامل بحران کابل بانک و نجیب الله دلاور فرد متهم به همکاری با داعش، اظهار داشت: «وقت حساب می‌‎گیرید و حساب می‌ دهید چرا طی 5 سال گذشته خلیل الله فیروزی گناه کار و در بند بود؟ چرا 50 روز مانده به انتخابات وی بی‌گناه شناخته می‌شود اگر راستگو اید بیاید اینها را حساب بدهید.»

وی بیان داشت: دعوای من در داخل حکومت بالای همین مسایل بود اگر من هم مثل آقای غنی رفتار می‌کردم امروز از حکومت خبری نبود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟