انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا؛ نانسی پلوسی رسما از بایدن حمایت کرد

  • انتشار: ۸ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 84541

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ حمایت کرد. 

برنی سندرز یکی از نامزدهای حزب دموکرات نیز پیشتر حمایت خود را از جو بایدن اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا؛ تارنمای خبری «نیویورک پست» روز دوشنبه با انتشار این خبر نوشت: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه (۸ثور) از نامزدی بایدن از حزب دموکرات حمایت کرد و گفت که او می‌تواند در هدایت آمریکا در برون رفت از بحران ویروس کرونا کمک کند. 

نانسی پلوسی در یک کلیپ ویدئویی گفت: درحالی که آمریکا مواجه با (بحران) ویروس کرونا است،  «جو» می‌تواند تنها صدای عقل و نجات دهنده ما از مسیری روشن برای خارج از ساختن از این بحران باشد. 

پلوسی دراین پیام ضبط شده ویدیوئی ضمن اشاره به تجربه جو بایدن در تصویب قوانین مربوط به مراقبت‌های مقرون به صرفه و سرمایه گذاری مجدد در سال ۲۰۰۹ میلادی افزود: زمانی که ملت آمریکا با یک روکود بزرگ مواجه شد، این جو بایدن بود که با حس مسئولیت،  قانون احیا (اقتصادی) را به  اجرا گذاشت و باعث نجات و بوجود آوردن میلیون فرصت شغلی در آمریکا شد. 

وی ادامه داد: من افتخار می‌کنم که از جو بایدن حمایت ‌کنم، رهبری که تجلی امید، انگیزه، ارزش‌ها، اعتبار و افتخار است. 

بنابراین گزارش تا پیش از اعلام حمایت نانسی پلوسی از نامزدی جو بایدن معاون سابق باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا،  «ال گور» ،  برنی سندرز و الیزابت وارن حمایت خود از نامزدی وی از حزب دموکرات حمایت خود را اعلام کرده بودند. 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟