امکان اضافه کردن حساب های توییتر و اینستاگرام در کلاب هاوس

  • انتشار: ۱۵ جوزا ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 114176

کلاب هاوس مدتی است برای گوشی‌های اندروید نیز ارائه شده است. اما مشکلی که کاربران با آن داشتند سیستم دعوت کننده این برنامه است. کلاب هاوس اکنون طبق آخرین نسخه بتا به طور رسمی به کاربران این امکان را می دهد تا حساب های اینستاگرام و توییتر خود را به پروفایل های خود اضافه کنند .

توسعه دهندگان همچنین به روزرسانی‌هایی را انجام داده‌اند که به راحتی می توانید سخنرانان را بیابید و از رویدادهای آینده در صفحه‌شان مطلع شوید. علاوه بر این،  اعلام کرده‌اند که برنامه “sometime this summer,” به طور کلی عرضه خواهد شد که نشان می دهد کاربران میتوانند بدون نیاز به دعوت به کلاب هاوس بپیوندند.

طبق جدیدترین نسخه بتا اندروید، کاربران کلاب هاوس می توانند حساب های اینستاگرام و توییتر خود را به نمایه کلاب هاوس خود پیوند دهند و به دیگران اجازه دهند از این طریق آنان را بهتر شناخته و سایر حساب‌هایشان را نیز دنبال کنند. کسانی که به نسخه بتا دسترسی دارند می توانند به نمایه های خود مراجعه کرده و برای افزودن لینک حساب روی Add Twitter یا Add Instagram ضربه بزنند.

برنامه اندروید کلاب هاوس اکنون به کاربران امکان می دهد افراد و باشگاه‌ها را مستقیماً از اتاق خود دنبال کنند. اگر در یک اتاق هستید و بحث یا سخنران خاصی را دوست دارید، می توانید با ضربه زدن روی دکمه دنبال کردن در اتاق در پایین صفحه ، آنها را سریع دنبال کنید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟