افزایش دوباره شمار کشته‌ها در حادثه ریزش ساختمان در فلوریدا

  • انتشار: ۱۹ سرطان ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 116337

مقامات محلی در فلوریدای آمریکا اعلام کردند با پیدا شدن ۱۵ جسد دیگر از زیر آوار‌های ساختمان مسکونی در میامی شمار کشته شدگان به ۷۹ نفر رسید.

به نقل از الجزیره، دانیلا لوین کاوا، شهردار میامی با اعلام خبر افزایش شمار کشته‌های ریزش ساختمان در فلوریدا به ۷۹ نفر گفت: تمامی نیرو‌های امداد و نجات در تلاشند سریعتر اجساد همه افرادی که در زیر آور مانده اند را بیرون بکشند تا این دو هفته انتظار زجرآور برای خانواده قربانیان سریعتر پایان یابد.

لوین کاوا ادامه داد: بسیار دلخراش است که اعلام کنم هنوز از سرنوشت حدود ۱ ۶ نفر دیگر که قبل از ریزش ساختمان در آن حضور داشتند هیچ خبری در دست نیست.

از همان ساعات اولیه این حادثه که حالا بیش از دو هفته از آن می‌گذرد هیچ کسی زنده از زیر آوار بیرون کشیده نشد. مسئولان می‌گویند به دلیل شدت و ابعاد گسترده این حادثه شمار افرادی که تا به امروز مفقود شده اند ممکن است تا دو برابر میزان اعلام شده افزایش یابد.

مقامات آمریکایی در روز‌های اخیر اعلام کردند به دلیل شدت و عمق فاجعه هیچ شانسی برای زنده بودن افرادی که در این ساختمان حضور داشتند وجود ندارد. آن‌ها همچنین به دلیل آنچه خطر طوفان‌گرمسیری شدید السا و نیز موقعیت پرخطر آوار‌ها خواندند دستور دارند این ساختمان به کلی تخریب شود.

گفته می‌شود در سال ۲۰۱۸ برخی کارشناسان در زمینه استاندارد سازه در گزارشی مفصل اشکالات اساسی در ساخت این ساختمان ۱۲ طبقه را به مسئولان مربوطه هشدار داده بودند.

منبع: yjc

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟