افرادی که قصد مسموم کردن نیروهای امنیتی را داشتند بازداشت شدند

  • انتشار: ۲۹ سرطان ۱۳۹۶
  • سرویس: امنیت و حوادثسیاست
  • شناسه مطلب: 26726

مسؤولان امنیتی در ولایت میدان وردگ می‌گویند دو تن را دستگیر کرده‌اند که قصد داشتند تا نیروهای محافظتی گذرگاۀ نمبر۱ این ولایت را مسموم کنند.
دفتر مطبوعاتی فرمان‌دهی پولیس میدان وردگ با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید از نزد افراد دست‌گیر شده‌، بیش از یک صد گرام مواد زهری که از خطرناک‌ترین نوع زهر سمی بوده‌است، به دست آمده‌‍است.
این فرمان‌دهی افزوده‌است، این افراد توسط مدیریت استخبارات پولیس ولایت میدان وردگ بازداشت و مظنونین زیر پی‌گرد قانونی قرار گرفته‌اند.
فرمان‌دهی امنیۀ وردگ افزوده‌است که این افراد، مواد زهری را که می‌خواستند نیروهای محافظتی را مسموم کنند، از پاکستان وارد کرده بودند.
به اساس خبرنامه، بازداشت‌شده‌گان در نخستین بررسی‌ها اعتراف کرده‌اند که قصد داشتند تا نیروهای امنیتی را در مسیر شاه‌راۀ نمبر۱ میدان وردگ مسموم کنند.
گفتنی‌ست که میدان وردگ از جمله ولایت‌های مرکزی نسبتا ناامن است که طالبان در بخش‌های از این ولایت حضور گسترده دارند.
گروه طالبان هرازگاهی در مسیر شاهراۀ نمبر۱ و ۲ این ولایت حمله‌های تروریستی را انجام می‌دهند که در نتیجۀ آن بر افراد ملکی نیز تلفات وارد می‌گردد.
گفتنی‌ست ک جنرال فهیم قایم، فرمان‌ده امنیه ولایت میدان وردگ پس از افزایش حمله‌های تروریستی طالبان در این ولایت، به نیروهای زیر امر خود دستور داده بود که هراس‌افگنان را در میدان نبرد زنده نگذارند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟