اشتباه عامل انتحاری ۲۱ تروریست را به کشتن داد!

  • انتشار: ۲۵ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 106618

فرماندهی عملیات سامرا در عراق از کشته شدن ۲۱ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در اثر انفجار موتر بمبگذاری شده به دلیل اشتباه عامل انتحاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، «جبار الدارجی» امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ۲۱ داعشی در انفجار موتر بمبگذاری کشته شدند. یک عامل انتحاری هدایت این موتر را برعهده داشت و قصد داشت تا خود را به همراه موتر در یکی از پست های ایست و بازرسی پولیس فدرال عراق در منطقه «جلام سامرا» در جنوب بخش الدور منفجر کند.

وی افزود: این عامل انتحاری سوار بر موتر قبل از ترک مقر عناصر گروه تروریستی داعش برای خداحافظی از آنها اقدام به بوق زدن کرد اما فراموش کرد که مواد منفجره کارگذاشته شده در خودرو با فشار دادن بوق منفجر خواهد شد. همین امر باعث شد تا خودرو منفجر شده و همه عناصر داعش در محل کشته شوند.

افزایش تحرکات تروریست‌ها در برهه اخیر باعث شد تا نیروهای مسلح عراق بر شدت عملیات خود علیه بقایای گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور افزوده و در طول سه هفته اخیر شمار زیادی از سرکردگان تروریست از جمله سرکرده ارشد داعش در عراق موسوم به «جانشین خلیفه و والی عراق» در این گروه را به هلاکت رسانده و شمار دیگری از آنها را بازداشت و مقرها و مخفیگاه های آنان را منهدم کردند که این عملیات همچنان ادامه دارد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟