اسرائیل: عملیات علیه تاسیسات هسته ای ایران شدت می یابد

  • انتشار: ۱۴ میزان ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 121995

فرمانده ارتش اسراییل تهدید کرد همزمان با افزایش پیشرفت روند برنامه هسته ای ایران، عملیات های خرابکارانه اسراییل علیه ایران افزایش خواهد یافت.

به نقل از عصرایران، آویو کوخاوی فرمانده ارتش اسراییل در مراسم معارفه رییس جدید دستگاه اطلاعات نظامی اسراییل، ایران را تهدید به افزایش عملیات های خرابکارانه علیه تاسیسات هسته ای در هر زمان و مکانی کرد.

این مقام نظامی اسراییل گفت تل آویو به عملیات نظامی خود برای مقابله با توان نظامی ایران از جمله برنامه هسته ای این کشور ادامه می دهد.

کوخاوی که در مراسم معارفه ” آهارون حالیوا” رییس جدید دستگاه اطلاعات نظامی ارتش اسراییل سخنرانی می کرد، افزود: عملیات (اسراییل) برای از بین بردن توانمندی های ایران در هر زمینه و هر زمان ادامه خواهد داشت و برنامه های عملیاتی علیه برنامه هسته ای ایران توسعه و بهبود می یابد.

در این مراسم ژنرال ” تامیر هیمن” رییس سابق دستگاه اطلاعات نظامی ارتش اسراییل نیز در سخنانی مدعی شد جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر از ثبات برخوردار است اما در نهایت سقوط خواهد کرد.

تل آویو با وجودی که طی سال های گذشته بارها به تاسیسات هسته ای ایران حمله کرده و حتی تنی چند از دانشمندان هسته ای ایران را ترور کرده، اما از اقرار و اعتراف صریح به این اقدامات خرابکارانه سر باز زده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟