از میان برداشتن علمای منادی وحدت، برنامه غرب است

  • انتشار: ۱۵ عقرب ۱۳۹۹
  • سرویس: تیتر 1دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 97029

مولوی «محمد مختار مفلح»، رئیس حزب نهضت اسلامی مردم افغانستان تاکید کرد که غربی ها نمی توانند علمایی که منادی وحدت هستند و دید کلان نسبت به جامعه افغانستان دارند را ببینند و لذا آنها را از صحنه بر می دارند و این برنامه غرب است. متن کامل این گفتگو را در زیر مشاهده می کنید:

مساله تفرقه میان شیعه و سنی علاوه بر اینکه دستاویز غرب است و غرب می خواهد از این تفرقه علیه اسلام بهره برداری کند، عامل ضعیف شدن مسلمانان نیز می شود و قرآن کریم بر این موضوع صراحت دارد.

غربی ها نمی توانند علمایی که منادی وحدت هستند و دید کلان نسبت به جامعه افغانستان دارند را ببینند و لذا آنها را از صحنه بر می دارند و این برنامه غرب است.

متاسفانه سال ها است که این برنامه در افغانستان و همچنین در برخی از کشورهای اسلامی در جریان است و آنها می خواهند از گسترش اسلام جلوگیری کنند.

مردم افغانستان جدا نسبت به این قضیه نگران هستند و راه حل آن این است که با وحدت و اتحاد و بازگشت به قرآن متوجه دشمن اصلی شویم. هر جنایتی در هر مکانی صورت می گیرد دست غربی ها در آن جنایت آلوده است.

غرب به اشکال مختلف به مسلمانان توهین می کند. اینکه چرا غرب به خود چنین جراتی را می دهد به ضعف جهان اسلام و عدم وحدت و هماهنگی بر می گردد. تمام ذلت ها در کشورهای اسلامی این است که آنها به طبل غربی ها می رقصند. به جای اینکه کشورهای عربی در حمایت از جهان اسلام پیشگام شوند در دوستی با استکبار و صهیونیسم جهانی سبقت می گیرند و در صف انتظار مانده اند.

باور کامل داریم که تنها راه نجات امت اسلامی پناه بردن به سیرت و سلوک پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است و مسلمانان اگر می خواهند واقعا زنده بمانند و عزتمندانه زندگی کنند باید به پیام پیامبر بزرگوار اسلام که پیام وحدت و رحمت است گوش فرا دهند و راه نجات شان همین است که واقعا امت شوند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟