از سال ۲۰۱۰ تا کنون ۱۰۰۰ تجاوز جنسی در زندان‌های انگلیس و ولز ثبت شده است

  • انتشار: ۲۴ ثور ۱۴۰۲
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 138559

از سال ۲۰۱۰، نزدیک به ۱۰۰۰ تجاوز در زندان های انگلیس و ولز رخ داده است.

به نقل از گاردین، داده های انحصاری به دست آمده توسط آبزرور از نیروهای پلیس در انگلیس و ولز نشان می‌دهد که در زندان‌های این دو کشور تجاوز جنسی به صورت عادی صورت می‌گیرد. ۲۳۳۶ تجاوز جنسی دیگر در همان دوره به پلیس گزارش شد و کارشناسان هشدار دادند که آمار واقعی برای هر دو جنایت ممکن است بسیار بیشتر باشد زیرا همه حملات گزارش نمی شوند.

این تحقیقات در بحبوحه نگرانی فزاینده در مورد ایمنی زندان ها، هم برای کسانی که در زندان هستند و هم برای کارکنان زندان انجام می شود. زندان ها با مشکلات مستمر ازدحام بیش از حد، کاهش کارکنان و کاهش بودجه مواجه هستند که با بیش از یک دهه اقدامات ریاضتی از سوی دولت های متوالی تحت رهبری محافظه کاران تقویت شده است.

بر اساس تحقیقات نصرالاسماعیل، مدرس جرم‌شناسی در دانشگاه بریستول، تأثیر ریاضت‌ها باعث شده است که زندان‌های انگلیس «نتوانند محیط‌های امنی برای افزایش جمعیت زندان‌ها فراهم کنند».

در حالی که این تحقیق از گزارش‌های پلیس برای سنجش خشونت جنسی در زندان‌ها استفاده کرده است، سایر منابع داده نشان می‌دهند که میزان خشونت و تجاوز در کل زندان همچنان بالاست. آخرین آمار ایمنی در بازداشت که توسط وزارت دادگستری منتشر شده است، ۲۰۹۹۳ حمله را در ۱۲ ماه منتهی به دسامبر ۲۰۲۲ ثبت کرده است که از این تعداد ۱۲٪ حمله جدی در نظر گرفته شده است. خشونت جنسی از جمله این موارد است. به این ترتیب تعداد حملات جدی نسبت به سال قبل ۱۹ درصد افزایش داشته است. ۱۹۵ مورد تجاوز جنسی زندانی به زندانی در زندان ثبت شده است که شامل زندان زنان هم می‌شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟