اذعان رسانه‌های صهیونیستی به شکست سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم

  • انتشار: ۱۰ حمل ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 129123

خبرنگار المیادین در اراضی اشغالی اعلام کرد بعد از عملیات جوانان فلسطینی در تل آویو رسانه های این رژیم از شکست فاجعه بار سرویس های اطلاعاتی خود صحبت می کنند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: پلیس این رژیم وضعیت آماده باش را به بالاترین سطح از زمان عملیات «نگهبان دیوارها» رسانده است.

به گفته این خبرنگار شهرک نشینان به وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از محل عملیات حمله کردند و نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با یورش به تعداد زیادی از منازل در یعبد، اقدام به دستگیری و بازجویی از خانواده های شهدا کردند.

ضیا حمراشه ۲۷ ساله اهل روستای یعبد در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری یکی از مجریان عملیات شب گذشته در شرق تل آویو بود که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. او از اعضای جنبش فتح بود که پیشتر در زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت بوده است.

شب گذشته، رسانه‌های صهیونیستی از دو تیراندازی همزمان در شهر بنی براک در شرق تل‌آویو خبر دادند. بنا بر گزارش‌ها بر اثر این تیراندازی‌ها با مسلسل، پنج شهرک نشین کشته و شش نفر زخمی شدند که حال آن‌ها وخیم ست.

بر اساس اعلام منابع عبری نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعت ۱۰ شب به وقت محلی یک جلسه مشورتی امنیتی برگزار می‌کند. بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره عملیات در بنی براک با حضور سران سرویس‌های امنیتی گفتگو می‌کند. شهردار بنی براک پس از کشته شدن ۵ نفر در عملیات تیراندازی خطاب به شهرک نشینان اعلام کرده است که در خانه هایتان بمانید و خارج نشوید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟