ادعای شرم آور سخنگوی وزراعت دفاع!

  • انتشار: ۲ اسد ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیدیدگاه
  • شناسه مطلب: 26911

 

افغانستان درطول تاریخ خود کمتر چنین روزهای خفت باری را تجربه کرده است. بدنبال سقوط ولسوالی کوهستان در ولایت فاریاب و ولسوالی تیوره در ولایت غور بدست طالبان، و بدنبال آن ارتکاب جنایت های تکان دهنده ضدبشری توسط طالبان؛  سخنگوی وزارت دفاع درتوجیه این ناکامی و شکست مفتضحانه مسئولان امنیتی و دفاعی اظهاراتی را در رسانه ها برزبان آورد که حتا یک کودک هم از بیان آن شرم دارد.

سخنگوی وزراعت دفاع مدعی گردید که دشمن از شرایط عدم حضور نیروهای اردوی ملی در مناطق یادشده ” سوء  استفاده” نموده و این مناطق را به کنترل خود درآورده است. این ادعای سخنگوی وزارت دفاع دو وجه دارد:

1-مشخص گردید کسانی در رهبری وزارت دفاع جای گرفته اند نه تنها تخصص و دانش نظامی ندارند، بلکه ا ز تعهد ملی و احساس انسان دوستی نیز تهی هستند.

2-سخنگوی وزارت دفاع با این اظهارات سفیهانه خود درواقع مردم و سرنوشت جامعه را، در حالی که هر روز قربانیان بی شماری را بخاطر بی کفایتی آنان متحمل می شوند، به تمسخر گرفته است. این ادعا تکرار قوماندان امنیه کابل است که گفته بود: ما از کجا بدانیم فلان موتر یا فرد دشمن و انتحاری است؛ در پیشانی او که نوشته نشده بود!!

شکور اخلاقی

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟