ادای نماز عید فطر رئیس جمهور با مقامات بلند پایه دولتی در مسجد ارگ

  • انتشار: ۱۶ سرطان ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 14323

رييس جمهور غنى صبح امروز، نماز عید سعید فطر را در مسجد جامع ارگ ادا کرد و با مقامات عالی رتبه ملکی و نظامی کشور  دیدار و عید را تبریک گفت.

رییس جمهور غنی، صبح امروز پس از ادای نماز عید سعید فطر در ارگ ریاست جمهوری گفت: نيروهاي امنيتي كشور توان دفع هرگونه تهديد بيروني و داخلي را داشته و هيچ گاهي تلاش دشمنان براي نابودي كشور عملی نخواهد شد.

از سوی هم وی،  به جریان های سیاسی که در داخل کشور  از آدرس اپوزیسیون، سیاست های دولت را انتقاد می کنند، گفت که باید فکر تضعيف و ازبين بردن نظام را از سر دور كنند.

به گفته ی رییس جمهور، جریان های که پیش از این در پی نابودی و حفر چاه برای نظام بودند، خود داخل چاه شدند و از بین رفتند.

رییس جمهور غنی همزمان با این وجود تفاوت دیدگاه در امور سیاسی را یک  اصل اساسی دموکراسی می داند؛ اما تاکید می کند اجازه نخواهند داد که دشمنان افغانستان  این تفاوت دیدگاه را به اختلاف و تفرقه تبدیل کنند.

این در حالیست که در حال حاضر  برخی از جریان های سیاسی در کشور ادامه کار حکومت پس از ماه سنبله سال روان را غیر قانونی می دانند؛ اما در آخرین مورد محمد عمر داووی زی، رییس کمیته سیاسی شورای حراست و ثبات افغانستان  هشدار داد که مشروعیت حکومت وحدت ملی تا دو ماه دیگر از بین خواهد رفت و سران حکومت باید براساس توافق نامه سیاسی  برای  برگزاری لویه جرگه قانون اساسی تلاش جدی کنند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟