احمد ضیا مسعود: اشرف غنی و حلقه اطرافش بخشی از تروریسم بین المللی است

  • انتشار: ۱۳ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 23696

احمد ضيا مسعود معاون حزب جمعيت اسلامي افغانستان در واکنش به حمله مرگبار انتحاري در کابل اعلام کرده است که اشرف‌غني و  حلقه کوچک مربوطش وابسته به تروريسم بين‌المللی می‌باشند.

آقاي مسعود با نشر اعلاميه‌يي گفته است: اشرف‌غني احمدزی در  مبارزه با تروريزم صادق نيست؛ حالا به يقين دريافته باشيم که وي و حلقه کوچک همراه و مشکوک او، بخشي از پروژه تروريسم بين‌المللي در افغانستان می‌باشند.

به گزارش آرمان ملی؛ آقاي مسعود افزود، قتل عام صدها تن از شهروندان بي‌گناه مان در کابل با يکي از بی‌پيشينه ترين حملات تروريستی ديگر، مردم‌شريف ما را در ماتم نشانده است. ما همه سوگوار اين غم بزرگ هستيم و خود را در ماتم و اندوه خانواده‌های داغ‌ديده اين حمله تروريستي شريک مي‌دانيم. روح شهدا شاد و به زخمي‌ها سلامتي آرزو دارم.

او اضافه کرده است، اما غمشريکی و تسليت‌گويی در اين گونه حوادث، طي چندين سال نه از غم‌مان کاسته و نه جلو فعاليت تروريستان‌را گرفته است. چون شيوه مبارزه حکومت با تروريسم تنها با تقبيح و غمشريکی توأم شده است. با اين شگرد نمي‌توان عليه تروريزم مبارزه و ايستاده‌گي کرد؛ بلکه اراده قاطع و صداقت لازم سران حکومت رامی‌طلبد.

آقاي مسعود  تصريح کرد چنانچه در بيش از دوسال حاکميت وي، از سقوط ولسوالي‌ها و ولايت‌ها آغاز تا حملات تروريستي به رياست رجال‌ برجسته، جنبش روشنايي، اکادمي پوليس، شفاخانه 400 بستر، شاه شهيد کابل، قول اردوي شاهين،  مرکز ارتش در قندهار و حمله تروريستي چهارراهي زنبق در کابل، نشان مي دهد که در حاکميت او هر روز جريان مردمي ضد ترورضربه مي‌بيند و تروريستان با تباني وي و تيمش در شهر و روستا مردم ما را قتل عام مي‌کنند تا ديگر مقاومتي دربرابر شان وجود

نداشته باشد.

در اين اعلاميه آمده است: از نظر ما تداوم حاکميت اين تيم همسو با تروريستان و فاسد، جز ويراني و تباهي کشور و مردم نيست و راه برون رفت از بحران استعفاي اين گروه نامطلوب از رهبري حکومت است تا يک اداره مصمم در مبارزه با تروريزم ومتعهد به منافع مردم به وجود آيد.

او در پايان گفته است، از همه مردم شريف، مجاهد، جريان‌هاي سياسي و شخصيت‌هاي عدالت‌باور، مي‌طلبم تا بيشتر از اين غافلگيرنشده ايم و تروريستان از طريق اين گروه به پيروزي نرسيده اند، همه گرد هم‌آييم و براي جلوگيري از کشتار مردم‌و مسلط سازي تروريستان در سرزمين‌مان، اقدام مؤثر را روي دست گيريم.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟