احتمال مرگ قریب الوقوع بن نایف در زندان

  • انتشار: ۲۳ سرطان ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 116700

حساب کاربری العهد الجدید به نقل از ان بی سی نیوز در توئیتر نوشت: محمد بن نایف، ولیعهد سابق سعودی که در زندان به سر می برد در وضع جسمی بسیار بدی به سر می‌برد و با مرگ یک قدم فاصله دارد.

این پایگاه تاکید کرد «آنچه بر بن نایف می‌گذرد به معنای کامل کلمه «قتل آرام» است که هدف از آن طبیعی جلوه دادن حال اوست و اگر به این شکل بمیرد محمد بن سلمان به هدف خود رسیده است و اگر نمیرد در طول زندگی خود ناتوان و از انجام امور شخصی خود عاجز خواهد بود چه رسد به امور کشور.»

منابع العهد الجدید ضمن تایید گزارش ان بی سی نیوز از وضع بن نایف می‌افزایند: او قند خون بسیار بالایی دارد، اما هیچ دارویی دریافت نمی‌کند و ۲۲ کیلو از وزن خود را از دست داده است و به افسردگی حاد و تشویش روانی دچار شده است.

بن نایف به شدت شکنجه شده است. پا‌های او را به فلک بسته اند و همه جای بدن او نشانه ضربه وجود دارد. او همچنین مورد شکنجه روحی واقع شده و از خواب محروم شده است و به مدت چند روز دست و پا و چشم بسته رها شده است.

محمد بن سلمان پس توطئه برای برکناری محمد بن نایف، پسرعموی خود از ولیعهدی، جایگاه او را تصاحب کرد و او را به زندان انداخت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟