آیت الله خامنه ای: دولت آمریکا برای اولین بار اعتراف کرد که ما تروریست هستیم

  • انتشار: ۲۷ جدی ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 74445

آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در نماز جمعه امروز تهران، حضور ملت ایران در تشییع پیکر فرمانده سپاه قدس این کشور و نیز حمله موشکی یپاه به پایگاه امریکایی‌ها در عین الاسد را دو یوم‌الله درس‌آموز و تعیین کننده خواند.

آیت الله خامنه‌ای پیام دیگر حضور دهها میلیونی مردم در تشییع و تکریم شهید سلیمانی را بیعت با خط امام خمینی و زنده بودن ایشان در میان ملت دانسته و گفتند: «در این حادثه، امپراتوری خبری صهیونیسم و مسئولان رژیم آمریکا همه تلاششان را کردند که سردار عزیز و بزرگ ما را به تروریسم متهم کنند اما خداوند متعال چنان صحنه را تغییر داد که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف به روح آن بزرگوار درود فرستادند و پرچم آمریکا و صهیونیستها را آتش زدند.»

رهبر انقلاب ایران افزود: ترور سردار سلیمانی یعنی سرشناس‌ترین و قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم در کل منطقه، موجب رسوایی دولت بی‌آبرویِ آمریکا شد.

آیت الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه این مدل از جنایت یعنی ترور رهبران مقاومت تا پیش از این مخصوص رژیم صهیونیستی بود بیان داشت: البته آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان جنایات و کشتار زیادی کرده‌اند اما این بار رئیس‌جمهور آمریکا به زبان خودش اعتراف کرد «ما تروریست هستیم»، که رسوایی‌ای بالاتری از این وجود ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی ایران ضربه سپاه به ابهت امریکا را موجب بی‌آبرویی امریکایی‌ها خوانده و افزود: این ضربه مستحکم حیثیتی با هیچ چیزی جبران نمی شود و افزایش تحریم ها که این روزها امریکایی‌ها از آن حرف می زنند، آبروی از دست رفته آنها را بر نمی گرداند.

رهبر انقلاب ایران با ابراز تأسف عمیق از حادثه سقوط هواپیما گفت: این حادثه بسیار تلخ دل ما را به معنای حقیقی کلمه سوزاند و به درد آورد اما عده ای به تبع رسانه های امریکایی و انگلیسی سعی می کنند این حادثه غم‌بار را زمینه ساز فراموشی آن تشییع پرشکوه و آن پاسخ کوبنده سپاه قرار دهند.

آیت الله خامنه ای مذاکره اروپایی‌ها را نیز آمیخته به دغل و فریبکاری دانسته و افزود: آن جنتلمن‌هایی که پشت میز مذاکره هستند، در حقیقت تروریستهای فرودگاه بغداد هستند که لباس عوض کرده اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟