آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۱۰۰هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته

  • انتشار: ۲۸ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 86098

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۴میلیون و ۷۲۲هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰۰هزارنفری را نشان می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه ۴ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۲۳۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۱۳ هزار و ۲۶۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌میلیون و ۸۱۳ هزار و ۲۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۱ هزار و ۹۴۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۵۰۷ هزار و ۷۷۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۰ هزار و ۱۱۳ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۲ هزار و ۱۳۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۷۶ هزار و ۵۰۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۷ هزار و ۵۶۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۹ هزار و ۲۰۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۷۲ هزار و ۴۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲ هزار و ۵۳۷ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، برزیل، ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به‌ترتیب با ۲۴۰ هزار و ۱۶۱، ۲۳۳ هزار و ۵۱۱، ۲۲۴ هزار و ۷۶۰، ۱۷۹ هزار و ۳۶۵، و ۱۷۶ هزار و ۲۴۷ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌‌ترتیب با ۳۳۹ هزار و ۲۳۲، ۱۹۲ هزار و ۲۵۳، و ۱۵۲ هزار و ۶۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟