آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۲۶۳۸۰۰۰ نفر در جهان

  • انتشار: ۴ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 84182

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲میلیون و ۶۳۸هزار و ۸۵۲ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. در کشور آمریکا نیز طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۰هزار نفر به مبتلایان کرونا اضافه شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه ۲ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۸۵۲ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۸۴ هزار و ۲۴۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷۲۲ هزار و ۳۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۹ هزار و ۹۱۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۴۹ هزار و ۹۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۷ هزار و ۶۸۱ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۴ هزار و ۲۱۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰۸ هزار و ۳۸۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۱ هزار و ۷۱۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۳ هزار و ۳۷۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۸۷ هزار و ۳۲۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۵ هزار و ۸۵ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان، انگلیس و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۱۵۹ هزار و ۸۷۷، ۱۵۰ هزار و ۶۴۸، ۱۳۳ هزار و ۴۹۵ و ۹۸ هزار و ۶۷۴ مبتلا در رده‌های چهارم تا هفتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آلمان، اسپانیا و آمریکا به‌‌ترتیب با ۱۰۳ هزار و ۳۰۰، ۸۵ هزار و ۹۱۵ و ۸۴ هزار و ۵۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟