دیدار تودیعی اشرف غنی با سفیران امارات متحده عربی و فرانسه

  • انتشار: ۳۰ ثور ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 13031

 

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری عصر روز گذشته (چهارشنبه) با یوسف سیف سباع آل علی، سفیر امارات متحده عربی و ژان میشل مارلود سفیر فرانسه در کابل، بگونۀ جداگانه دیدار تودیعی نمود.

در این دیدارها که در ارگ انجام گردید، رئیس جمهور، در دیدار با سفیر امارات متحدۀ عربی از همکاری‌های آن کشور در بخش‌های مختلف با افغانستان ابراز امتنان و قدردانی کرد.

رئیس جمهور غنی به پاس تلاش‌های آقای یوسف سیف سباع آل علی سفیر امارات متحدۀ عربی، در زمینۀ گسترش روابط و همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف با افغانستان، مدال عالی دولتی غازی وزیر محمد اکبر را به وی اعطا نمود.

سفیر امارات متحده عربی که مأموریت‌اش در افغانستان پایان یافته است، ضمن ارج گذاری به توجهات رئیس جمهور نسبت به مسایل مهم، از انجام مأموریت‌اش در افغانستان ابراز خرسندی نمود.

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در دیدار با ژان میشل مارلود سفیر فرانسه در کابل، از تلاش‌های وی جهت تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان دو کشور و نیز از کمک و همکاری‌های فرانسه در بخش‌های گوناگون با افغانستان قدردانی کرد.

سفیر فرانسه که دوران مأموریت‌اش در افغانستان خاتمه یافته است، از جریان مأموریت‌اش در افغانستان به نیکی یاد نموده، گفت که روابط میان دو کشور بیشتر از پیش گسترش یافته است و کشورش همچنان به عنوان همکار خوب با افغانستان باقی خواهد ماند.

 

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟