‍ پیام مهم فقیه عالیقدر «حضرت آیت الله ساجدی» در خصوص انتخابات پارلمانی

  • انتشار: ۲۱ میزان ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتتیتر 1دین و اندیشه
  • شناسه مطلب: 48644

به گزارش خبرگزاری اطلس، «آیت الله ساجدی» یکی از علمای برجسته کشور با صدور پیامی درباره انتخابات پارلمانی، از احتمال مهنسی انتخابات ابراز نگرانی کرد.

متن کامل پیام آیت الله ساجدی به شرح زیر است:

«پیرو پیام‌های قبلی و با تاکید مجدد بر حضور با شکوه ملت در پای صندوق‌های رای و هم تلاش بی‌وقفه مسئولان امنیتی برای تامین امنیت کامل انتخابات و نیز مراقبت از رای مردم و جلوگیری از هر نوع تقلب و یا مهندسی انتخابات؛ نکات فوری ذیل با کاندیداهای محترم در میان گذاشته می‌شود.

از اینکه صحنه انتخابات را پر شور ساختید و با انرژی کامل وارد کارزار انتخابات شده اید جای قدردانی دارد.

حضور پرشور و انرژی کاندیداها در کارزار انتخاباتی قابل تحسین است، اما بر اساس مطالعات میدانی و گزارش‌های واصله از مناطق مختلف افغانستان بطور قطع نمی‌توان اعلام کرد که روند کنونی بسوی شکستن و تخریب آراء پیش نمی‌رود.

اینجانب در کنار مراجع معظم و علمای مکرم و ملت شریف با اضطراب به این صحنه نگاه می‌کنم و از این رو در پیشگاه خداوند متعال و وجود مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه از تمام کاندیداهای محترم تمنا می‌کنم برای حفظ سبد رای افراد مومن و متعهد از شکست آراء جلوگیری کنند.

بنابر نظر کارشناسان و نظر سنجی‌های موسسات علمی بی‌طرف در خوشبینانه‌ترین شکل ممکن با پیگیری روند حاضر کمترین اشخاص حاضر در صحنه رقابت کارت ورود به مجلس شورا را اخذ خواهند کرد و یقین بدانید که کسانی که در تلاش برای مهندسی انتخابات هستند از این تفرقه و تشطط آراء استفاده خواهند کرد!

عاجزانه از همه کاندیداهای محترم تقاضا می‌کنم با تفکر به آینده مردم محروم‌تان موجب شوید نیروهای بیشتری وارد مجلس شوند و مبادا با اصرار بر احساس مزعوم تکلیف‌گرایی ؛ با ادامه حضور خود در صحنه آخرین شانس‌ها را از نیروهای ارزش‌گرا بگیرید و نیروهای متخصص، با دیانت و مورد حمایت علماء و مردم و بدور از سابقه‌های سوء و جنجالی فرصت دهید که این بار با رای بالا وارد مجلس شوند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟