یک پسر افغان در آلمان به هم صنفی ده ساله اش تجاوز جنسی کرد

  • انتشار: ۱۱ سنبله ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیبین الملل
  • شناسه مطلب: 46813

یک دانش آموز افغان به یکی از هم صنفی ها خود در جریان یک سیر و سفر علمی تجاوز کرد. این حادثه در یک خانه تفریحی در منطقه اوکرمارکت در شمال شرقی شهر براندنبورگ رخ داده است.

رسانه های آلمانی گزارش دادند که یک دانش آموز ۱۰ ساله در برلین پایتخت آلمان توسط همصنفی افغانش مورد تجاوز قرار گرفته است. گفته شده این عمل در جریان یک سیر علمی صنف توسط این همصنفی هم سن و سالش انجام شده است.

این رویداد در جریان یک سفر علمی همه دانش آموزان صنف و معلمانشان پس از رخصتی های تابستانی در یک خانه تفریحی در منطقه “اوکرمارکت” در شمال شرقی براندنبورگ رخ داده است.

ساندرا شیرس، سناتور آموزش و پرورش در شورای فدرال آلمان از حزب “سوسیال دموکرات” به روزنامه “بیلد” گفت که “از این قضیه به خصوص تکان دهنده وحشت کرده است”.  وی اضافه کرد: «همه کار باید انجام شود تا کودک آسیب دیده و خانواده اش حمایت شوند».

گزارش ها می رسانند که دو کودک ۱۱ ساله این پسر ۱۰ ساله را در زمان تجاوز محکم گرفته بودند. دو تن از همصنفی های دیگر نیز این تجاوز را نظاره می کردند. یکی از دوستان قربانی که شاهد این قضیه بوده، مدتی بعد به یک مددکار اجتماعی در این مورد خبر داده است.

به گزارش دویچه وله، این قضیه باعث شده که یک بحث اجتماعی داغ در پایتخت آلمان دامن زده شود. خانم شیرس به روزنامه “بیلد” گفت: «هیچکدام از مجرمان دیگر به مکتب نمی روند». وی افزود: «ما تمام امکانات قانونی را برای رسیدگی به این قضیه به کار می بریم».

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟