یک عضو شبکه حقانی قبل از انجام یک حمله انتحاری، بازداشت شد

  • انتشار: ۲۰ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 24172

مسؤولان امنیتی در ولایت میدان وردک از دستگیری یک عضو شبکۀ حقانی که قصد حملۀ انتحاری را در شهر کابل داشت، قبل از رسیدن به هدف، خبر می‌دهند.

دفتر رسانه‌های فرماندهی پولیس میدان وردک می‌گوید، یک انتحار کنندۀ شبکۀ حقانی را دستگیر کرده‌است که قصد حملۀ انتحاری را در روزهای ماه مبارک رمضان در کابل را داشته‌است.

فرماندهی پولیس میدان وردک با نشر خبرنامه‌یی علاوه کرده‌است که قاری احسان‌الله فرزند گل‌زاده، که عضو گروۀ تروریستی، شبکۀ حقانی و گروپ مولوی عبدالرحمن در ولسوالی جلریز ولایت میدان وردک است.

خبرنامه افزوده‌است که این فرد انتحار کننده، پس از آن توسط مدیریت مبارزه با ترویریسم فرمانده پولیس میدان وردگ دستگیر شد که به‌خاطر دیدن محلی که خود را انتحار کند، رفته بود.

فرماندهی پولیس افزوده‌است که فرد دستگیر شده در نخستین تحقیقات اعتراف کرده که وی به خاطر حمله‌های تروریستی در ولسوالی جلریز میدان وردک از سوی مولوی عبدالرحمن آموزش دیده‌است.

باید خاطر نشان ساخت که این برای دومین‌بار است که فرماندهی پولیس میدان وردگ در این اواخر دو تن از انتحار کننده‌های شبکۀ حقانی را بازداشت می‌کند، که قصد حمله‌های انتحاری و انفجاری را در شهر کابل داشته‌اند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟