یک سایت خبری: حمله مسلحانه پسر «محقق» به همسرش

  • انتشار: ۱۶ سنبله ۱۳۹۴
  • سرویس: بازار شایعات
  • شناسه مطلب: 9272

افغان پیپر نوشت:

پسر محمد محقق با حمله مسلحانه بر خانه خسرش، زن و مادرش زنش را روانه شفاخانه کرد.

روز سه شنبه گذشته باقر محقق پسر حاجی محمد محقق با شماری از بادیگاردان پدرش بر خانه خسرش واقع در شهرک دوازده امام دشت برچی یورش مسلحانه برد.

وی اول از دیوار وارد خانه خسرش شده و زن و مادرش زنش را به شکل وحشیانه و بی رحمانه لت و کوب کرده است.

باقر محقق با تفنگ و برچه همراه با چند تن از بادیگارد های پدرش هنگامی بر خانه خسرش حمله برد که جز خانمش و مادر زنش دیگر هیچ مردی در خانه نبود.

پس از اینکه زن و مادر زنش داد و فغان کردند و در نتیجه سر و صدای آنها همسایه ها و مردم کوچه خبر شدند، باقر محقق و مردان مسلح اش از خانه فرار کرده و شاجور مرمی و کفش وی جامانده است.

یکی از اعضای فامیل خسر وی می گوید، باقر محقق در حالیکه مست به نظر می رسید، زن و مادرش زنش را به گونه وحشیانه ای مورد لت و کوب قرار داد و در حال حاضر زنش که سه دندانش شکسته و بازو و دست و صورتش آسیب دیده در شفاخانه چهارصد بستر ارتش بستری می باشد.

خسر باقر محقق از خانواده شهید بابه مزاری است. وی دو سال پیش عروسی کرد و در حال حاضر که با زنش مشکل پیدا کرده همیشه با قلدری خانواده خسرش را تهدید می کند.

پس از این اتفاق خانواده خسر وی به حوزه سیزدهم شکایت کرده، اما آمر حوزه از ترس محقق و یا به دلیل اینکه از افراد وی می باشد، در این مورد سکوت کرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟