یک ائتلاف ضد حکومتی به زودی اعلام موجودیت خواهد کرد

  • انتشار: ۱۶ جدی ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 35250

در روزهای گذشته تعدادی از نمایندگان مخالف حکومت و سیاستمداران در دیدار با یکدیگر بروی شکل گیری یک ائتلاف توافق کردند. این ائتلاف با مشارکت نمایندگانی از ولایت های شرقی و جنوبی و همچنین سیاستمداران مخالف حکومت تشکیل خواهد شد.

عبدالظاهر قدير عضو مجلس نمايندگان مي‌گويد که ائتلاف بزرگ ضد حکومتي ديگر در حال تشکيل است و به زودي موجوديت خود را اعلام خواهد کرد.

آقاي قدير خاطرنشان کرد که اين ايتلاف بزرگ از کارکردهاي خوب حکومت استقبال و حمايت کرده ولي از کارکردهاي غير قانوني تفرقه افگنانه حکومت با جديت تمام جلوگيري خواهد کرد.

قدير گفت، ايتلاف سياسي قوي متشکل از اعضاي شوراي ملي، احزاب سياسي، استادان دانشگاه‌ها، تحليلگران و فعالان مدني به زودي اعلام موجوديت خواهد کرد.

اين عضو مجلس تأکيد دارد که اين ايتلاف براي وحدت ميان مردم افغانستان کار کرده و در برابر هرگونه تعصب قومي ايستاده‌گي خواهد کرد.

به گفته او، اين ايتلاف با هرگونه تصميم گيري پت و پنهان در پشت درهاي بسته مخالف خواهد بود.

او تأکيد ورزيد که اين ايتلاف، از تصاميمي که در کشور براي رفاه مردم باشد حمايت مي کند و با تصاميم حکومت که به خواست مردم نباشد مخالفت خواهد کرد.

این در حالیست که پنجشنبه هفته گذشته تعدادی از نمایندگان احزاب جمعیت، جنبش، وحدت مردم افغانستان و تعدادی از وکلای پارلمان و سیاستمداران نشستی را در کابل برگزار کردند و بروی بحران جاری در کشور بحث کردند، آنان همچنین حمایت شان از ادامه کار عطا محمد نور در بلخ و جنرال عبدالرازق در قندهار اعلام کردند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟