یکی از نزدیکان عطا محمد نور: خط سرخ به خط زرد مبدل شد

  • انتشار: ۲۲ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیبازار شایعات
  • شناسه مطلب: 19454

بعد از انتصاب نادر نادری به عنوان رئیس کمیسیون اصلاحات اداری، یکی از نزدیکان عطا محمد نور والی ولایت بلخ در صفحه فیسبوکش نوشت “همان خط سرخی را که بنده خدا برای جلوگیری از معرفی شدن آقای نادری تعیین کرده بود، به خط “زرد” مبدل شد.

ذبیح فطرت در فیسبوکش نوشته است؛ پس از آنکه رییس جمهور حکم تقرر نادر نادری را به عنوان رییس کمیسیون اصلاحات اداری صادر کرد، جناب با بر آشفتگی تمام از مانع شدن برای معرفی او تعهد کرد و آنرا خط سرخ خواند. اما امروز نشان داد که او نه خطی دارد و نه نشانی. تنها معامله بر سر ارزشها شبیه معامله او با شناسنامه های برقی، تقرر دو معین جدید، بدیل موافقت ایشان با تقرر و معرفی آقای نادری بوده است.”

این در حالیست که روز گذشته بعد از جنجال های فراوان بین اشرف غنی رئیس جمهور و داکتر عبدالله رئیس اجرایی برای انتصاب نادر نادری به عنوان رئیس کمیسیون اصلاحات اداری، بعد از حدود هفت ماه؛ آقای نادری به حیث رئیس این کمیسیون معرفی شد.

آقای عبدالله که روز پنج‌شنبه، ۲۱ اسد، سال جاری در مراسم گرامیداشت از روز جوانان، در رابطه با تقرر نادر نادری به‌عنوان رییس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری مخالفت کرده گفته بود با وی که از آرای «میلیون‌ها» شهروند نمایندگی می‌کند در زمینه تقرر افراد جدید در پست‌های دولتی، هیچ مشوره‌ای صورت نمی‌گیرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟