گردهمایی مردم بغلان در حمایت از ائتلاف نجات برای افغانستان

  • انتشار: ۲۲ اسد ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 28843

تعدادی از باشنده های ولایت بغلان با برپایی یک گردهمایی ضمن حمایت از ائتلاف نجات برای افغانستان از سران حکومت وحدت ملی به شدت انتقاد کردند و گفتند که در مقابل ناتوانی حکومت در تامین امنیت مردم سکوت نخواهند کرد.

شماری از باشندگان ولایت بغلان در یک گردهمایی که روز گذشته (شنبه) به دلیل پشتیبانی از «ائتلاف نجات برای افغانستان» به راه انداخته شده بود، هشدار دادند که دیگر ناتوانی در حکومت وحدت ملی قابل قبول آنان نیست.

شرکت کنند‎گان این گردهمایی تأکید کردند که پس از این در برابر کم کاری‎ها و ناتوانی‎هایی حکومت خاموش نخواهند نشست.

طلوع نیوز نوشته است، محبوب الله غفاریف معاون شورای ولایتی بغلان و یکی از شرکت کنندگان این گردهمایی در این باره بیان داشت: «آقای داکتر صاحب عبدالله و آقای رییس جمهور، صبر مردم را امتحان نکنید؛ زور خلق، زور خدا است. وقتی مردم به تنگ آمدند، مجبور و ناگزیر از هر گزینه یی استفاده کنند به خاطر نیستی و نابودی شما!»

از سویی هم، برگزار کننده گان این گردهمایی نیز از حکومت خواستند که امنیت و مبارزه با فساد را اولویت کارش قرار دهد و نگذارد که بیش از این مردم بی گناه قربانی شوند.

با این همه، برگزار کننده گان این گردهمای با پشتیبانی از رهبران «ائتلاف نجات برای افغانستان» تأکید کردند که پس از این به هر دستور رهبران این ائتلاف، در برابر حکومت عمل خواهند نمود.

این در حالیست که هم‎زمان با افزایش حملات تروریستی در کشور، انتقادها از حکومت وحدت ملی نیز بالا گرفته اند. بعضی از مناطق کشور که به‎دست مخالفان مسلح سقوط کرده است. و تروریستان دست به کشتار فجیع در بین غیرنظامیان زده اند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟