کنایه وزارت داخله به شورای ملی؛ برای «قانون ستیز های با نفوذ» قانون تصویب کنید

  • انتشار: ۲۷ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 52586

وزارت امور داخله کشور در پاسخ به اظهارات اعضای شورای ملی برای برخورد استثنایی با انان گفت: «متاسفانه و یا خوشبختانه هیچ قانونی، برخورد و رفتار پولیس را با کسانی که خود را معزز با نفوذ قلمداد می‌نمایند وجود ندارد»

به گزارش خبرگزاری اطلس، پس از آن که وزارت داخله تدابیری را مبنی بر جلوگیری از گشت و گذار افراد مسلح غیر مسئول در سطح شهر، به وجود اورد شماری از اعضای شورای ملی واکنش نشان دادند و این تدابیر را توهین به خود دانسته و تاکید کردند که این وزارت باید عزت و جایگاه آنان را در سطح شهر لحاظ کنند.

اما وزارت داخله با انتشار یک بیانیه درخواست آنان را رد کرده و با کنایه به این افراد خاطر نشان کرد: وقتی پولیس با معزز قانون شکن و مهم‌های قانون ستیز روبرو می‌شود توقع این صنف و قشرجامعه این است که پولیس قانون را به تعطیل و تعلیق گذاشته و به آنها سلامی بزند.

در این بیانیه همچنین امده: متاسفانه و یا خوشبختانه هیچ قانون و مقرره‌ای که برخورد و رفتار پولیس را با آنهایی که خود را آدم مهم، معزز با نفوذ و یا وی ای پی قلمداد می‌نمایند وجود ندارد. آنچه وجود دارد قانون برای همه است.”

وزارت امور داخله در این بیانیه، از ولسی جرگه افغانستان خواست تا قانونی برای آدم های مهم تصویب کنند تا پولیس بتواند رفتار مناسب با «معزز قانون شکن» و «قانون ستیز های با نفوذ» را مدیریت کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟