کمک تجار پاکستانی به 1000 خانواده مسلمان روهنگیایی

  • انتشار: ۱۵ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 30131

تعدادی از تجار برنج در پاکستان، در اقدامی انسان دوستانه برای 1000 تن از مسلمانان روهنگیایی که از جنگ در میانمار فرار کرده اند لوازم اولیه زندگی و آموزش رایگان برای فرزندان آنها مهیا می کند.

تجار برنج پاکستان در اقدامی جالب و برای آغاز کمک عملی به مسلمانان مظلوم روهینگیا سرپرستی کامل 1000 نفر از آنان را به عهده گرفتند.

محمود مولوی نماینده انجمن تجار برنج پاکستان اعلام کرد: ما برای هزار مسلمان روهینگیایی مسکن، شغل با عزت و برای فرزندانشان آموزش رایگان فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: این تعداد از مسلمانان روهینگایی در اسرع وقت به کراچی منتقل خواهند شد تا از شر آزار و اذیت هندوهای متعصب رها شوند.

محمود مولوی گفت: ما برای انجام این عمل خداپسندانه به وزارت داخله پاکستان، وزارت خارجه پاکستان، سفارت میانمار در اسلام‌آباد و نماینده سازمان ملل در پاکستان نامه نوشته‌ایم و در صورت موافقت آنان، روند اجرایی کار آغاز خواهد شد .

نماینده انجمن تجار برنج پاکستان بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مسلمانان روهینگایی به سمت بنگلاش حرکت کرده‌اند گروهی به نمایندگی ما به آنجا اعزام شده و محصولات غذایی و لوزام اولیه زندگی را برای آنان تامین خواهند کرد.

این در حالی است که در روزهای اخیر مسلمانان پاکستان برای حمایت از مردم میانمار یک‌صدا شده و تلاش فراوانی برای تحت فشار قرار دادن دولت این کشور انجام داده بودند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟