چرا مسلمیار خواهان آزادی افراد مشکوک در ورود به مجلس شده است؟

  • انتشار: ۲۱ سرطان ۱۳۹۶
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 26272

میرداد نجرابی، رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نماینده‌گان امروز (چهارشنبه) در نشست عمومی این مجلس می‌گوید، شماری از افراد مشکوک که احتمالأ تروریست اند، می‌خواستند وارد ساختمان شورای ملی شوند که از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

به گفتۀ آقای نجرابی، فضل‌الهادی مسلمیار، رییس مجلس سنا پس از بازداشت این افراد بدون این که معلوم شود این افراد به چه‌ هدفی قصد ورود به ساختمان شورای ملی را داشتند، چندین‌بار تماس گرفته و گفته است که آنان باید رها شوند.

رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نماینده‌گان می‌افزاید، افراد بازداشت‌شده می‌خواستند که به بهانۀ دیدار با حضرت علی، عضو این مجلس وارد ساختمان شورای ملی شوند، اما آقای علی به مسؤولان امنیتی شورا گفته که این افراد مشکوک اند و باید بازداشت شوند.

وطندار نوشت: تلاش کردیم که در پیوند به این ادعای رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نماینده‌گان دیدگاه آقای مسلمیار را داشته باشیم، اما با تلاش‌های پی‌هم، موفق به این کار نشدیم.

اما جمعه‌الدین گیانوال، عضو مجلس سنا می‌گوید، ادعاها در بارۀ تلاش آقای مسلمیار برای رهایی افراد بازداشت‌شده نادرست است.

او می‌گوید که تا کنون معلوم نیست که این افراد تروریست اند یا افراد عادی و مشخص نیست که آقای مسلمیار برای رهایی این افراد با کی تماس گرفته است.

پیش از این یک عضو دیگر مجلس نماینده‌گان گفته بود که امنیت شورای ملی با تهدید مواجه است و شماری از اعضای مجلس نماینده‌گان و مجلس سنا می‌خواهند که تروریستان را وارد ساختمان شورا سازند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟