چاق ترین زن جهان تحت عملیات جراحی لاغری قرار گرفت

  • انتشار: ۱۹ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 19386

چاق‌ترین زن جهان در هند با موفقیت تحت عملیات جراحی لاغری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ داکتران هندی روز چهارشنبه اعلام کردند عملیات لاغری با موفقیت بر روی فردی مصری که ظاهراً چاق‌ترین زن جهان است، انجام شده است. وی در چند هفته اخیر بیش از 100 کیلوگرم از وزن خود را از دست داده است.

ایمان احمد عبدالعاطی که پیش‌تر حدود 500 کیلوگرم وزن داشت تا 2 ماه پیش و زمانی که برای عمل جراحی لاغری به مومبای هند منتقل شد، بیش از 2 دهه منزلش را در مصر ترک نکرده بود.

در بیانیه داکتران هندی آمده است: «خوشبختیم به همه افرادی که برای او آرزوهای خوشی داشتند اطلاع دهیم تیم داکتران شفاخانه سیفی عمل جراحی را با موفقیت بر روی ایمان احمد انجام داده است.» این عمل جراحی 2 روز پیش انجام شد.

در این بیانیه آمده است: «او همینک از طریق دهان با مایعات تغذیه می‌شود و بدنش نیز به خوبی ای مواد را می‌پذیرد. تیم درمانی وی می‌کوشد در آینده تمامی مشکلات مرتبط وی را برطرف کند تا وی را برای پرواز و بازگشت مجدد به مصر در اسرع وقت آماده کند.»

وزن ایمان احمد 37 ساله از زمان ورود به هند در اوایل فوریه، بیش از 100 کیلوگرم کاهش یافته است و این روند همچنان ادامه دارد. وی که اهل شهر بندری اسکندریه در دریای مدیترانه است، روز شنبه 11 فبروری با یک هواپیمای ایرباس ویژه به پایتخت تجاری هند منتقل شد.

او به دلیل اضافه‌وزن مفرط با معضلاتی نظیر سکته، دیابت، پرفشاری خون و کم‌خوابی مواجه بوده است. خانواده وی به داکتران هندی گفتند ایمان از کودکی به بیماری “الفانتیازیس” (فیلاریازیس لنفاوی) مبتلا بود که به التهاب مفاصل و سایر اعضای بدن منجر می‌شود و فرد را بی‌حرکت می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟