پولیس کابل در دو هفته گذشته حدود 600 نفر را به اتهام جرایم مختلف بازداشت کرده است

  • انتشار: ۷ جدی ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 16517

پولیس کابل اعلام کرد که در جریان دو هفته گذشته ۵۹۷ نفر به اتهام جرایم مختلف جنایی در مربوطات شهر کابل بازداشت شده اند.

عبدالرحمان رحیمی، قوماندان امنیه کابل روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبری گفت که این افراد به اتهام جرایم سازمان یافته، قتل، دزدی، قاچاق و فروش مواد مخدر، جرایم اخلاقی، داشتن اسلحه بدون جواز و اخلال امن و نظم عامه، از مربوطات مختلف کابل بازداشت شده اند.

پیشتر نیز حدود ۴۰۰ نفر به اتهام جرایم جنایی و تروریستی از مربوطات شهر کابل بازداشت شده بودند که قوماندان امنیه کابل میزان جرایم را در بالاترین سطح توصیف کرده بود.

در همین حال آقای رحیمی گفت که نیروهای پولیس ملی در دو هفته گذشته ۸ حلقه ماین جاسازی شده را در نقاط مختلف شهر کابل کشف و خنثا کرده اند.

به گفته رحیمی، هراس افگنان با استفاده از ماین‌های جاسازی شده قصد وارد کردن تلفات به مردم را داشتند که پیش از انفجار کشف شده است.

از سویی هم قوماندان زون ۱۰۱ آسمایی در مورد جمع آوری معتادان از سطح شهر کابل گفت که پولیس توانایی جمع آوری معتادان را دارد اما محل تداوی برای آنها وجود ندارد.

این در حالی است که به تازگی محل تجمع معتادان در زیر پل سوخته واقع در غرب کابل از سوی پولیس از وجود معتادان پاکسازی شده است و هزاران فرد معتاد در بالای پل و قسمت های شهر گشت و گذار دارند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟