پرونده فساد مقامات وزارت شهرسازی به دادگاه عالی فرستاده میشود

  • انتشار: ۲۰ اسد ۱۳۹۴
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 8012

بررسی پرونده های شش  مقام متهم به فساد اداری وزارت شهر سازی از سوی دادستانی کل تکمیل شده و بزودی به دادگاه عالی فرستاده خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از آریانا، سخنگوی دادستانی کل همچنان بیان داشت که فراتر از این افراد بیش از ۲۰ مقام دیگر وزارت شهر سازی نیز در این قضیه  متهم شناخته شده اند .

سر انجام پس از ماه ها انتظار در مورد بررسی پرونده های مقام های متهم به فساد اداری وزارت شهرسازی اکنون دادستانی کل میگوید: بررسی پرونده های این شش متهم به فساد تکمیل شده و بزودی به دادگاه فرستاده خواهند شد.

سخنگوی دادستانی کلی می افزاید که بر علاوه ی این شش متهم بیش از ۲۰ مقام دیگر وزارت شهر سازی نیز در این قضیه متهم شناخته شده اند .

عبدالبصیر عزیزی سخنگوی دادستانی کل میگوید” به روزهای آینده این دوسیه از طرف لوی څارنوالی افغانستان به محکمه ذیصلاح محول میشود“

سخنگوی دادستانی کل تاکید می ورزد در جریان تحقیقات به مواردی دست یافته اند که نشان میدهد میلون ها افغانی حیف و میل شده است.

 

سخنگوی دادستانی کل گفت” بالاتر از میلیون ها افغانی  پول دولت افغانستان حیف و میل شده که تمام موارد نزد هیت تحقیق لویڅارنوالی تثبیت هست“

با این حال سخنگوی دادستانی کل از دادگاه عالی میخواهد که در مورد این متهمان عادلانه قضاوت نمایند.

آقای عزیزی میگوید” دوسیه وزارت شهرسازی و مسکن بعد از دوسیه کابل بانک بسیار یک دوسیه ملی است. باید عدالت در نظر گرفته شود”

حدود دوماه پیش رییس جمهور غنی شش مقام بلند پایه ی وزارت شهر سازی را در اتهام به فساد اداری گسترده به دادستانی کل معرفی کرد که این اقدام رییس جمهور با استقبال گرم مردم روبروشد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟